Gears of War 4 dostane na PC vylepšenia

Autori Gears of War 4 potvrdili vylepšenia, ktoré plánujú pre PC verziu opoti Xbox One verzii. Pridali aj množstvo technických detailov o titule.

pridal saver 23.7.2016 o 14:32 pod hry
Gears of War 4 dostane na PC vylepšenia

HRY > NOVINKY >

Autori Gears of War 4 v interview pre Digital Foundry potvrdili vylepšenia, ktoré plánujú pre PC verziu oproti Xbox One verzii a pridali aj množstvo technických detailov o hre a engine.

Konkrétne pre PC pripravujú:

- Odomknutý framerate aj v singleplayer móde
- Podpora dynamického rozlíšenia na určitý framerate
- Supersampling s dynamickou zmenou rozlíšenia, teda rozlíšenie sa vám bude môcť renderovať aj vyššie ako rozlíšenie, aby ste dosiahli ostrejší obraz
- Podporované bude každé rozlíšenie aj s dynamickým Field of view vrátane ultra-wide.
- Zvýšené rozlíšenie textúr - po 4K rozlíšenie v niektorých textúrových sadách
- Benchmark mód
- Plná podpora klávesnice, myši aj s remapovaním
- Hlboké nastavenie grafiky, kde teraz majú 28 rôznych nastavení

Dodávajú, že s modifikáciami Unreal Engine 4 lepšie využijú viacjadrové procesory a získajú tak viac výkonu pre využitie GPU. Rovnako už sľubujú aj lepší launch, kde začiatkom roka mal ich Gears of War Ultimate edition problémy pri štarte, ale tie rýchlo odstránili a spolu s vylepšením UWP a ich lepšími vzťahmi s Nvidiou a AMD už budú pripravení. Zo zaujímavostí hra výrazne využíva aj async compute a to napríklad na SSAO a reflekcie.

Čo sa týka Xbox One S, tam oproti klasickému Xbox One a využijú aj HDR a 4K rozlíšenie (ak máte 4K a HDR TV). Na Xboxe im s rýchlosťou enginu pomohlo implementovanie DX12, kde spolupracovali s Epicom a aj DX tímom v Microsofte (Hra je čisto DX12 ako na Xboxe, tak aj na PC). Vďaka tomu idú na 1080p a 30 fps v single kampani a 60 fps multiplayerových modoch. Majú však zapracované dynamické rozlíšenie, aby v náročnejších scénach nepadal framerate a nemuseli znižovať detaily. Konkrétne spomínajú, že obmedzenie GPU majú len 5 percentách kampane.

Veľa ďalších technických detailov ako G-buffery, využitie ESRAM  nájdete v interview.





Páči sa mi!






Xbox One
PC

Vývoj: Microsoft / The Coalition
Štýl: Akcia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 11. október 2016
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Wargame - european assault (0)
zdravím vás. ked to nainštalujem zo steamu,mám pln...
|Prezeranie fotiek na xbox seri... (5)
Chcem sa opýtať. Mám HDD 4TB s fotkami. Keďže je t...
|Humble bundle (a iné) trade (1)
Kto kupuje rôzne herné bundle tak vie, že nie všet...
|Xbox hľadám hračov (5)
Zdravim od včera som hráč Xboxu prešiel som s ps5 ...
|Stropné reproduktory pre dolby... (6)
Zdravím. Je tu niekto, kto sa vyzná do audio techn...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20473)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk