Star Citizen predstavuje next-gen modely tvárí v CryEngine |
V Star Citizen žiaria precíznosťou nielen lode, ale aj postavy
Star Citizen sa nám začína pripomínať v pravidelných intervaloch raz za mesiac, aby sme náhodou na hru nezabudli. Rekordne úspešný vesmírny simulátor sa môže pýšiť touto nálepkou oveľa skôr, než sa vôbec dostane na trh. Autorom sa totiž podarilo vybrať na vývoj hry sumu presahujúcu 100 miliónov dolárov, čo jednoducho nedáva tvorcom žiadnu morálnu možnosť zlyhať. Aj preto sa Star Citizen pomaly ale isto formuje a formuje sa nadmieru dobre. Už len po grafickej stránke pôjde o špičkovú hru, o čom nás opäť raz presviedčajú. Najnovšie totiž vydali ukážku toho, ako budú vyzerať tváre postáv priamo hre. Možnosti CryEnginu tu viditeľne opäť využívajú ako sa len dá.
Prezentované zábery sú súčasťou polhodinového videa, kde sa autori rozpovedali aj o ďalších veciach súvisiacich s hrou, no ak vás zaujímajú iba spomínané zábery, stačí si pustiť video nižšie.
Chris Roberts, šéf celého projektu, sa však v rozhovore pre server Kotaku rozpovedal práve o možnostiach CryEnginu. Vývoj hry totiž nie je úplne najjednoduchší, predsa len, hra je vo vývoji už päť rokov, čo však súvisí aj s tým, ako ambiciózna hra je. Roberts navyše spomenul, že dokonca museli prepisovať niektoré aspekty CryEnginu, aby mohli do hry zapracovať všetko podľa ich predstáv. Vôbec však neľutuje rozhodnutie ísť do CryEnginu, pretože si je istý, že totožné problémy by museli riešiť aj pri Unreal Engine.
"Nie je engine, ktorý vie robiť to čo robíme my. Ak by taký existoval, licencovali by sme si ho. Museli sme ho zmeniť podľa našich predstáv. Môžete mať milióny kilometrov, cez ktoré sa dá cestovať. Čisté vzdialenosti sú o výške niekoľkých tisícok kilometrov. A to sa nedá spraviť v 32-bitovom engine. Nezáleží na tom, či používate Unreal, CryEngine alebo Unity. Stále by sme museli robiť tieto zmeny. Áno, môžete ísť jednoducho do CryEnginu a robiť veci jednoducho, pričom to isté môžete spraviť aj v Unreal a aj v Unity, no to vôbec nebude stačiť na to, čo my potrebujeme."
Presun CryEnginu z 32 na 64-bit bola taktiež jedna z veľmi náročných úloh, ktoré museli pri vývoji hry spraviť. No pointou zostáva fakt, že pre hru akou je Star Citizen nie je žiadny komerčný engine dostatočne dobrý.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 73
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- RECENZIA: Stellar Blade 95 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Cloud Imperium Games / Cloud Imperium Games Štýl: Akcia / Simulácia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|