Capcom by sa chcel v budúcnosti stať svetovým herným vývojárom číslo 1 |
Hovoria, že už nemôžu ďalej ignorovať populárny žáner strieľačiek a tiež stratégie.
V najnovšom vyhlásení spoločnosti Capcom vedúci vývoja hier Yoichi Egawa povedal, že v súčastnosti zameriavajú svoje úsilie na to, aby si udržali skvelých a talentovaných zamestnancov, pričom tiež míňajú kapitálové výdavky v snahe posilniť schopnosti a hlavne rozvoj celej spoločnosti. Egawa si tiež uvedomuje, že nemôžu ďalej prehliadať populárne žánre hier, ktoré v ich portfóliu chýbajú, resp. dostávajú len málo priestoru.
„Do budúcnosti sa snažíme stať svetovým herným vývojárom číslo 1. Práve preto máme pocit, že je u nás nutné rozšíriť už existujúci obsah a sústrediť sa aj na nové výzvy. Nemôžeme ignorovať populárne žánre hier, medzi ktoré patria napríklad aj strieľačky alebo stratégie s masívnym počtom hráčov, online funkciami a tiež možnosťou ísť do e-športov, ktoré zaznamenávajú čím ďalej, tým vyšší trhový potenciál.
Budeme využívať naše silné stránky a sledovať trhové trendy, ktoré nám umožnia pohnúť sa vpred a zároveň vytvoriť čo najlepšie hry ako to len bude možné, “ hovorí Egawa. Ten tiež naznačuje, že by v budúcnosti chceli uprednostniť kvalitu pred ziskami. Capcom má v súčasnosti vo vývoji niekoľko veľkých hier, medzi ktoré patrí napríklad Dead Rising 4, ktorý uvidíme v decembri alebo Resident Evil 7 s januárovým dátumom vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 77
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- DOJMY: Manor Lords 34
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 95 zobraziť viac článkov >