Čo nám ukázal Ghost Recon Wildlands v beta teste? |
Ghost Recon ukazuje betu a v nej svoj nový otvorený štýl a všetko v parádnom vizuále.
Ubisoft spustil uzavretý beta test Ghost Recon Wildlands, jeho nového tituly, ktorý zmení pôvodnú taktickú hru z uzavretých levelov na masívny otvorený svet. Čakajte tak spojenie otvoreného sveta, zadávania misii, hry sám, alebo v kooperácii, upgrady postáv, vylepšovanie zbraní. Nechýba používanie vozidiel či už pozemných, vodných alebo vzdušných. Prakticky je to taktická a reálnejšia verzia Just Cause.
Beta ukázala aj to, že Ubisoft sa pohral aj s príbehom, rozsiahlosťou a vyzerá, že desiatky hodín budeme mať čo vo svete hry robiť. Totiž ideme oslobodzovať oblasť Bolívie od drogového kartelu, ktorý ovláda prakticky celú Južnú a Severnú Ameriku. Musíme ho postupne rozbiť, postupne oslobodzovať územia a ničiť ich šéfov, aby sme sa nakoniec dostali k tomu najvyššiemu.
Budeme sa tak voľne presúvať po územiach rôznymi vozidlami, helikoptérami, alebo aj fast travelom. Budeme hľadať dôležité informácie, ktoré nás povedú vždy ďalej k príbehovým misiam. Popritom tu budú vedľajšie misie, čistenie prostredí, získavanie zbraní a bonusov. Vyzerá to na peknú ponuku, aj keď možno škoda, že tu nie je craftovanie a zbieranie zásob ako v Sniper Ghost Warrior, ale zase vynahradzuje to zbieranie zbraní a ich vylepšení. Nechýba hlboké vylepšovanie RPG parametrov v rôznych oblastiach. Napríklad dôležitý upgrade je hneď padák, ktorý pekne využijete v rozsiahlom hornatom svete hry.
Akcia je stále taktická a dobre navrhnutá. Je to ako evolúcia od Advanced Wafighter častí z minulej generácia. Začnete prieskumom dronom, ktorý označí nepriateľov a umožní vám spoznať územie, na ktoré následne vykročíte. Zaujímavo je spravené upozorňovanie na nepriateľov oranžovým zvýraznením, kde vás hra upozorňuje na detekciu a aj pravdepodobnú lokalitu nepriateľa. Samozrejme taktická akcia je nutná a teda skrývanie sa, odstreľovanie sniperkou z diaľky, pomalý postup je základ. Zabiť vás môžu na pár striel a aj keď vás váš tím môže oživiť, môže tak urobiť počas misie. Na druhýkrát sa už reštartuje a idete od začiatku.
Samotný tím môže byť AI, kedy ho ovládate príkazmi, alebo ho necháte niekde vzadu nech si robí čo chce. Ak ich náhodou niekde zabudnete, nevadí, teleportujú sa ku vám. Celá hra má možnosť p2p kooperačnej hry s ďalšími tromi hráčmi, kedy prichádza na rad spoločná taktika a ak hráte s priateľmi a nie náhodými hráčmi z internetu zážitok môže byť oveľa lepší. V každom prípade aj ak hráte sám je hra veľmi dobrá a obtiažnosť dobre navrhnutá, čím si zvolíte vyššiu úroveň tým je lepší pocit z taktickej hrateľnosti. Aj keď vzhľadom na rozsiahlosť hry je dobré nastaviť si to náležite svojim schopnostiam, aby ste jednu krátku misiu neprechádzali hodiny.
Mimo útokov na zemi sa dá útočiť aj na cestách kde prepadávate konvoje, dá sa zobrať helikoptéra a útočiť vo vzduchu a v bete sú aj rôzne typy lodí pre útoky na vode. Z dopravných prostriedkov popri rôznych autách nechýbajú ani motorky.
Grafika je parádna tam sa o tom nedá hádať. Vidieť tam engine z Assassins Creed Unity a Syndicate, ktorý už bol použitý aj v Rainbow Six Siege, Steep a teraz bude aj vo For Honor. Zatiaľ čo For Honor išiel slušne na malých územiach, tu je jedno veľké a takáto grafika má aj svoje nároky a na maxime ide na GTX970 v 1080p okolo 30-40 fps, ale podľa výhľadu klesá aj pod 30 fps. Osobne som tu znížil tiene z maxima nižšie. Videopamäte pri 1080p rozlíšení nezaberá veľa a stačí okolo 3.4GB na maximum, ale hra dosť hra zaťaží procesor a množstvo vegetácie a dohľadnosť má hlavný dopad na framerate. Všetko sa však dá znížiť a na minime ide GTX970 cez 100 fps stále s decentným vizuálom, teda ani slabšie grafiky by nemali mať problém. Mimo grafiky je veľmi dobrá interaktivita sveta, deštrukcia, k tomu je svet živý, sú tam obyvatelia, premávka, nechýba fyzika vozidiel, ktorá je však náležitá tomuto štýlu a teda nečakajte žiadne realistické ovládanie. Nedá sa povedať, že je zlé
Celkovo Ubisoft ukázal vysokú kvalitu, ak máte radi taktické akcie a sandboxové hry bude to pre vás to pravé. Samozrejme zatiaľ je otázne aké rozmanité budú príbehové misie a aké budú všetky možné vedľajšie aktivity, ale základ hrateľnosti je veľmi dobrý a má to potenciál.
Ak ste sa nedostali do tohto kola uzavretého beta testu, zrejme podobne ako For Honor aj Ghost Recon dostane ešte pred vydaním otvorený beta test.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 75
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 72
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|