Nintendo Switch dostáva recenzie

Nintendo Switch vychádza už o dva dni a recenzie práve vychádzajú. Pozrime sa, čo nám o konzole povedali.

pridal matus_ace 1.3.2017 o 20:53 pod hry
Nintendo Switch dostáva recenzie

HRY > NOVINKY >

Nintendo Switch vychádza už o dva dni a recenzie práve vychádzajú. Pozrime sa, čo nám o konzole povedali. Ako v nich aj mnohí píšu, konzola ešte nemá dostupné mnohé funkcie, ktoré sprístupní až Day one update, ktorý bude dostupný v piatok. Nemali tak k dispozícii napríklad online funkcie, či niektoré iné prvky. V zásade si ale vedeli spraviť obraz o konzole a tom, čo sa v nej skrýva.

Independent píše o ultimátnej handheldovej konzole, ktorá zanecháva skvelý úvodný dojem, no všetko bude závisieť na tom, ako Nintendo bude hrať so svojimi kartami. Na launch totiž ponúka len jednu veľkú hru, ktorou je Zelda. Ostatné hry sú síce zábavné, no sú len menšie, ako napríklad Snipperclips. Podobný názor zdieľa aj Engadget, ktorý píše o revolučnom zariadení, ktoré ale čaká ešte kopa práce. Displej na svetle nefunguje najlepšie a príslušenstvo je drahé.

CNET a Techcrunch to vidia podobne. Je tu veľký potenciál, chvália hybridný charakter konzoly a tie Zeldu, no ak ju nepotrebujete hrať hneď teraz, oplatí sa počkať. Obom tiež zatiaľ chýbala možnosť Virtual Console, ktorá tiež príde až neskôr formou updatu. Podľa Gamespotu má hardvér veľký potenciál a znamená pre Nintendo návrat v dobrej forme. Je malým technickým zázrakom, čo konzola dokáže, pričom je ľahšia ako Wii U GamePad, ale nakoniec rozhodnú hry a ich kvalita a počet. Podľa Financial Post je príliš skoro na to, aby sa ukázalo, ako dopadne knižnica hier pre Switch, no je to najviac všestranná herná konzola vôbec, no v niektorých ohľadoch podivne minimalistická.

The Verge o Switchi hovorí ako o čistom potenciáli. Je to najlepšia konzola Nintenda, ale veľa otázok zostáva nezodpovedaných, ako inak, hlavne v oblasti hier. The Wall Street Journal zase píše, že Switch predstavuje elegantný balans medzi domácim a prenosným hraním, ale ešte nie je úplne pripravené. V rovnakom duchu sa vyjadril aj Polygon, podľa ktorého je Switch sľubná konzola, ale možno ešte nie je pripravená. Nintendo teraz musí dokázať, že ich vízia bude fungovať. WCCFTech dali konzole hodnotenie 9,3/10, Techradar aj The Telegraph ju ohodnotili zhodne 4/5.

Uvidíme, ako sa zmenia hodnotenia v deň vydania, keď konzola dostane sprístupnené niektoré základné funkcie a bude tiež dostupných viac hier, ktoré prídu digitálne prostredníctvom eShopu. My sa na konzolu pozrieme čoskoro a recenziu vám prinesieme čo najskôr.

|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (12)
|Svet, ukrajina, vojny ... (19952)