Ktorý bol najsledovanejší trailer z E3, ktorá bola najsledovanejšia konferencia? |
Pozrime sa ako hráči sledovali jednotlivé konferencie a aj nové trailery
Pozrime sa ako hráči sledovali jednotlivé konferencie a aj nové trailery. Twitch nám ukázal počet sledovateľov press konferencií, síce to nie je kompletné číslo, keďže takmer každá konferencia mala aj veľa alternatívnych streamov, k niektorým máme aj čísla YouTube, a síce tiež nie sú finálne, dáva to obraz o záujme:
Twitch diváci / Youtube videnia
- Microsoft/Xbox — 1.1 million divákov (818k v 2016) (2.3 milióna videní na youtube)
- Ubisoft — 986k divákov (759k v 2016) (1.2 milióna videní na youtube)
- Sony/PlayStation — 962k divákov (757k v 2016) (1.3 milióna videní na youtube)
- EA — 676k divákov (910k v 2016) (2 milióny videní na youtube)
- PC Gaming Show — 552k divákov (488k v 2016)
- Nintendo — 292k divákov (422k v 2016) (771 tisíc videní na youtube)
- Bethesda — 233k divákov (610k v 2016) (525 tisíc videní na youtube)
Microsoft určite tento rok s prehľadom viedol, kde divákov prilákalo hlavne Xbox One X ohlásenie. EA tiež išlo veľmi dobre, síce na Twitchi sledovalo menej, ale YouTube to dotiahlo, Ubisoft a Sony išli podobne.
Najsledovanejšie E3 trailery
1. Star Wars Battlefront 2: Official Gameplay Trailer – 7.9M videní
2. Super Mario Odyssey – Game Trailer – Nintendo E3 2017 – 5.5M
3. Marvel’s Spider-Man (PS4) 2017 E3 Gameplay – 4.5M
4. FIFA 18 | THE JOURNEY: HUNTER RETURNS - 4.0M
5. Need for Speed Payback Official Gameplay Trailer – 3.4M
6. Call of Duty®: WWII – Multiplayer Reveal Trailer – 3.3M
7. Forza Motorsport 7 – E3 2017 – 4K Announce Trailer – 3.1M
8. Mario + Rabbids Kingdom Battle: E3 2017 Announcement Trailer – 3.0M
9. South Park: The Fractured But Whole: E3 2017 Official Trailer – Time to Take a Stand – 2.7M
10. Assassin’s Creed Origins: E3 2017 Gameplay Trailer [4K] – 2.6M
Videá zachytávajú trailery, teasery, gameplay predstavenia ešte neohlásených hier, bez expanzií alebo upgradov. Sú to čisté videnia jednotlivých videí, ak sa pozrieme na spočítané videá, gameplaye, reakcie, tak to vyzerá nasledovne:
Videní všetkých videí danej hry počas E3:
- Star Wars Battlefront II
- Assassins Creed Origins
- FIFA 18
- Call of Duty WWII
- God of War
- Super Mario Odyssey
- Spider-Man
- Anthem
- NFS Payback
- Dragon Ball Fighter Z
Sociálne siete:
Čo sa týka najpopulárnejších konferencií a hier na sociálnych sietiach, tam to podľa analytikov od Syntesis vyzeralo nasledovne:
Najpopulárnejšia konferencia:
- Microsoft (25.33% zo všetkých spomenutí)
- Nintendo (24.11%)
- EA (20.20%)
- Activision (10.83%)
- Ubisoft (7.31%)
Najpopulárnejšie hry podľa Social Reputation Score:
- Battlefront 2 – EA (Social Reputation Score 59.55)
- Anthem – EA (58.82)
- Borderlands – Take Two (58.72)
- Sea of Thieves – Microsoft (58.09)
- Need For Speed – EA (57.28)
Najpopulárnejšie štúdio
- EA (57.52)
- Ubisoft (56.61)
- Bethesda (55.77)
- Activision (54.89)
- Take Two (48.37)
Najpopulárnejšie konzoly:
- Nintendo (56.72)
- Microsoft (56.40)
- Sony (55.07)
A kto o E3 2017 hovoril? Najviac postov prišlo od mužov, kde to bolo 80%, a teda 20% postovali ženy. Najčastejšie mali 18-25 rokov a druhá najaktívnejšia skupina bola 25-35 rokov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 87
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 79
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 34
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- RECENZIA: Felvidek 34
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- Manor Lords už predalo cez milión kópií, počet súčasných hráčov sa zvyšuje 32
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15 zobraziť viac článkov >