Digitálny Super Mario Odyssey je veľký ako save file NBA 2K18 |
Nintendo opäť ukazuje, že sa vie s optimalizáciou svojich titulov pekne pohrať
Nintendu to so Switchom vyšlo na mnohých frontoch, no s tým, aký silný digitálny predaj sa tam rozbehol, je interná kapacita konzoly veľmi malá. Zdá sa tak, že sami skôr počítali s tým, že hráči budú viac kupovať krabicové verzie hier. Sami však dokazujú, že keď sa chce, všetko sa dá a vedia aj naozaj kvalitné a veľké hry zmestiť do relatívne malého objemu dát, čo sa už neraz ukázalo bez ohľadu na žáner. Ďalším príkladom bude zjavne Super Mario Odyssey, ktorý zaberie len 5,7GB, pričom ponúkne veľké sandbox svety, ktoré môžete odhaľovať a objavovať vaše možnosti.
Aj keď sa čoraz viac väčších a menších vydavateľov pridáva na Switch palubu, mnoho z nich si s optimalizáciou hier až takú robotu nedáva, čo môže ukázať aj port NBA 2K18. Na jednej strane 2K na hre naozaj dobre zapracovali a na Switch prinesú hru s rovnakým obsahom a aj enginom ako na iné platformy, čo si zaslúži chválu. Na druhú stranu len súbor s uloženými pozíciami na konzole zaberie 5GB, čo je pri 32GB úložisku trošku veľa.
Teraz je ale na rade Nintendo, aby sa možno pokúsilo v tejto oblasti o užšiu spoluprácu s 3rd party vydavateľmi a pomohlo im s optimalizáciou hier na Switch aj v oblasti objemu dát.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 54
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- RECENZIA: Stellar Blade 101
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >