Dlhší vývoj Assassin’s Creed Origins umožnil vytvoriť živý svet, v ktorom si budete môcť napríklad pohladkať mačky |
Ak ste sa ešte nerozhodli o kúpe novej AC hry, možno vás presvedčí to, že sa v nej môžete hrať s mačkami. Dlhší vývoj však priniesol viacero benefitov.
Minulý mesiac sa uskutočnil v Londýne oficiálny Assassin’s Creed event, ktorý priniesol nový gameplay na Origins, ďalšie informácie a tiež odhalil novú súčasť hry, ktorou je interakcia s mačkami. V starovekom Egypte išlo totiž o posvätné zvieratá, ktoré tak logicky nemohli vývojári v hre obísť len tak. Mačky sú teda len ďalším príkladom toho, ako pozorne pristupoval Ubisoft k detailom v otvorenom svete, ktorý by mal byť tentokrát živší než kedykoľvek predtým.
Vďaka prepracovanému NPC systému majú postavy svoje správanie a rôzne potreby či harmonogram, ktorému sa venujú aj vtedy, keď momentálne nie sú na obraze. Svet by tak mal pôsobiť skutočne živým dojmom a rôzne questy budete môcť riešiť viacerými spôsobmi. Vývojári tieto novinky mohli do hry integrovať vďaka dlhšiemu vývoju, ktorý má podľa režiséra Ashrafa Ismaila značný podiel na celkovej kvalite hry:
„Mali sme 4 roky na to, aby sme túto hru urobili. Keď sme začínali, našim zámerom bolo znova objaviť zážitok zo značky Assassin’s Creed. To znamená, že sme mali veľa nových spôsobov a pohľadov na to, ako uvažovať o obsahu hry, hrateľnosti a štruktúre príbehu. Ak chcete tieto veci urobiť správne a dobre, vyžaduje si to určitý čas. Takže sme potrebovali celý 4 roky na to, aby sme túto špecifickú hru priviedli k životu.
Ak by sme nemali taký dlhý čas, ak by sme ju vydali minulý rok, nebola by to hra, ktorú by sme vám chceli ponúknuť. Išlo o veľmi otvorený projekt pre celú spoločnosť. Chceli sme urobiť naozaj veľkú hru, ktorá presunie AC do novej éry a dá hráčom nový zážitok. Vedenie v nás verilo a dalo nám dostatok času na to, aby sme urobili všetko, čo sme chceli. Mali sme nad Origins vlastnú zodpovednosť. Rozhodne sme využili jeden bonusový rok vývoja, ktoré sme naozaj potrebovali."
V hre je tak mnoho detailov, ktoré by tam vôbec nemuseli byť, ale sú a prispievajú k celkovému zážtku. Najnovšie sa ukazuje detail na interakciu s mačkami. Akonáhle sa k nim Bayek priblíži, automaticky sa k nim zohne a začne ich hladkať. Bonusom k tejto interakcii je, že ak sa niekedy nebudete v hre ponáhľať za svojim questom, mačka vás bude chvíľku nasledovať.
Assassin’s Creed Origins vychádza 27. októbra na PC, PS4 a Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- História GTA série 229
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 227
- GTA VI dostalo druhý trailer! 298
- RECENZIA: Vivat Slovakia 119
- Alza spustila nové zľavy 15
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 64
- John Wick 5 film začne nový príbeh 43
- Mafia: The Old Country dostala gameplay trailer 164
- Mafia: The Old Country sa bližšie predstavuje v developer streame 89
- Porovnanie GTA V a GTA VI 91 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|