Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
Advertisement
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Microsoft: Diskusia o 60 fps je vecou medzi hráčmi a vývojármi

pridal Gam_er 8.11.2017 o 21:11
PS4
Xbox One
Developer
Microsoft: Diskusia o 60 fps je vecou medzi hráčmi a vývojármi


Vždy, keď sa na trhu objaví nová konzola, niektorí ľudia sa pýtajú, či na nej nepôjdu všetky hry v 60 fps, keď výkon na to má. Táto otázka sa vynorila aj spolu s vydaním Xboxu One X, ktorý debutuje ako najvýkonnejšia konzola vôbec.

K otázke sa vyjadril Albert Penello, senior riaditeľ produktového manažmentu a plánovania spoločnosti Microsoft:

„Ide o zaujímavú otázku, ktorá má čo dočinenia s hrami z pohľadu umenia, schopností majiteľa platformy a faktom, s ktorým sa podľa mňa často stretávame v realite - 60 fps puristami. Tí si myslia a trvajú na tom, že s príchodom novej konzoly sa automaticky musí navýšiť aj snímková frekvencia. Pozrite sa, do akejkoľvek krabice by sme mohli napchať čo najväčší výkon, no stále tu budú vývojári, ktorí budú všetky svoje hry prinášať na 30 fps. 

Takže otázka, ako to, že v každej hre nemáme 60 fps je veľmi zaujímavá, no odpoveď je jednoduchá. Pretože to vývojári tak nechcú robiť. Nie je to spôsob, ktorým svoje tituly chcú prezentovať. Ak by chceli, tak by mohli. Ľudia na túto problematiku väčšinou reagujú zle, pretože vždy pozerajú skôr na hardvér, ktorý podľa nich pre vývojárov nie je dostatočne výkonný. My sme ho však priniesli! Xbox One X je viac než schopný ponúknuť to. A aj keď budeme prinášať stále výkonnejší hardvér, vývojári môžu vždy nájsť spôsob, ako posunúť jeho limity a dostať z neho maximum. 

Presne to je tradičný spôsob, akým videohry vždy vznikali. Takže to určite nie je niečo, čo by sme vedeli ovplyvniť. Nemyslím si, že by sme mali hovoriť vývojárom, čo je pre ich hry najlepšie. Takže toto je naozaj otázka, ktorá zostáva medzi samotnými hráčmi a vývojármi.“

S Penellom je ťažké nesúhlasiť, pretože pravdou je, že 30 fps je vždy rozhodnutím vývojárov, ktoré sa týka už herného dizajnu a vizuálu. Ide samozrejme o konzoly, keďže s PC je to inak. Existuje veľa hier, ktoré na konzolách bežia v 60 fps, no tie museli priniesť určité obete aby sa na túto úroveň dostali. Či už ide o grafickú vernosť, veľkosť hrateľného priestoru alebo zložitosť fyziky či umelej inteligencie. Napríklad Bungie obetovalo 60 fps na konzolách pre AI a rozhodlo sa držať Destiny 2 na 30 fps.

Je naozaj naivné veriť tomu, že len preto, že je konzola výkonnejšia musí spustiť všetky hry v 60 fps. Každá konzola by mohla spustiť hry s takouto snímkovou rýchlosťou, len by tie hry museli priniesť určité kompromisy. Väčšou otázkou tak je, či by hráči boli spokojní s tým, keby vývojári ubrali z grafickej stránky na úkor fps. 





<<<K HTC Vive dostanete ďalší Fallout 4 bonus
predchádzajúca novinka

Assassin’s Creed Origins sa predáva o 100% lepšie ako Syndicate >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#99


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: Two Point Hospital - trailer
Two Point Hospital - trailer
pridané 16.1. 2018discus0
Príspevky
Remedy: Tradičné singleplayer AAA hry sú veľm...
asi nevedia ked od mp2 nevydali poriadny aaa titul...
Sega ohlásila manažmentovku Two Point Hospita...
theme hospital mám ešte stále nainštalovaný v pc a...
Remedy: Tradičné singleplayer AAA hry sú veľm...
ak obsluhu cnc myslíš len toho, čo to tam dá a vyt...
Remedy: Tradičné singleplayer AAA hry sú veľm...
"herný vývojár, predpokladajme teraz, že programát...
Remedy: Tradičné singleplayer AAA hry sú veľm...
inak čo znamena ta skratka 3a? nejak mi to uniklo...
Remedy: Tradičné singleplayer AAA hry sú veľm...
it a vývoj sú dve rozdielne veci.
Robot Cache je nová distribučná platforma, kt...
ono konkurencia je sice fajn, ale musi byt aj zivo...
Uvidíme Cyberpunk 2077 na tohtoročnej E3?
podla mna to bola dobra vec. questy som robil lebo...
Robot Cache je nová distribučná platforma, kt...
toto sa mi vôbec nepozdáva. blockchain alebo krypt...
Switch má pred sebou dlhý životný cyklus
takže ten hack konzoly čo nedávno ohlásili je už v...
Switch má pred sebou dlhý životný cyklus
no vidíš, a podľa mňa je zasa switch najlepšie pre...
Switch má pred sebou dlhý životný cyklus
ps2 dnes zvládne kdejaká šunka, s tým nebude probl...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk