Šéf PlayStation vysvetľuje, prečo čakali tak dlho, kým oznámili novú značku štúdia Sucker Punch

Politika oznamovania nových hier nie je jednoduchá. Pred ním je nutné zvážiť veľa aspektov. Michael Denny vysvetľuje, čo všetko stálo za tým, že štúdio Sucker Punch bolo ticho tak dlho.

pridal Gam_er 29.11.2017 o 18:18 pod hry
Šéf PlayStation vysvetľuje, prečo čakali tak dlho, kým oznámili novú značku štúdia Sucker Punch

HRY > NOVINKY >

Štúdio Sucker Punch je známe PlayStation hráčom predovšetkým svojou dvornou sériou Infamous. Jej posledný diel však vyšiel pred niekoľkými rokmi, pričom išlo o štartovací launch titul ku konzole PlayStation 4, ktorá je na trhu tiež už pár rokov. Mnohí sa pýtali, na čom pracuje štúdio Sucker Punch teraz, či sa dočkáme pokračovania Infamous a čo s vývojármi bude ďalej. Odpoveď prišla až teraz, na nedávnom Paris Games Weeku, kde štúdio predstavilo svoju novú značku s názvom Ghost of Tsushima.

Hra prišla po niekoľkých rokoch ticha, počas ktorých sa mnohí hráči pýtali na to, či sa so štúdiom nedeje niečo zlé, keď tak dlho mlčí. Na túto otázku sa dnes vyjadril šéf PlayStation Worldwide Studios, Michael Denny. Tvrdí, že úmyselne zadržiavali informácie o hre, pretože o nej nechceli hovoriť príliš skoro od jej dátumu vydania:

„Je to pre mňa zvláštne, ale myslím, že to čo robíme je správne. Tak ako veľa iných vydavateľov, aj my sa učíme, kedy je ten správny čas na oznamovanie hier. Keď sa pozrieme do minulosti, myslím, že je správne povedať, že sme hry ohlasovali príliš skoro a hráči na ne čakali dlhé roky. Štúdio Sucker Punch však na Ghost of Tsushima pracuje už dlhú dobu, takže myslím, že sme si na jej oznámenie vybrali skvelý čas. Hrateľná verzia je už teraz skvelá, takže sme sa veľmi tešili na to, aby sme vám o nej mohli povedať.“

Sony tak robí podobný krok, k akému už skôr pristúpil Microsoft. Šéfka  vydávania hier Xboxu Shannon Loftis totiž už pred časom priznala, že nebudú ohlasovať hry, na ktoré budú hráči musieť roky čakať a uvedú ich až vtedy, keď budú blízko dokončenia. Podľa Shannon Loftis je však veľmi zložité naplánovať, kedy hru treba ohlásiť. Hry totiž považuje za experimentálne médium, ktoré sa môže často meniť a spolu s tým sa môže posúvať čas vydania.  O každom oznámení o hre tak musí vedenie rozhodnúť, vtedy keď je na to správny čas. Medzi ďalšie aspekty, ktoré tento proces ovplyvňujú patrí napríklad to, koľko kódu už vývojári majú hotového, koľko chýb je nutné opraviť a tak ďalej. Správne načasovať oznámenie hry tak nie je jednoduché, akoby sa na prvý pohľad mohlo zdať. 

Čo sa týka Ghost of Tsushima, podľa slov Dennyho môžeme očakávať, že hra je už pred dokončením a nebudeme na ňu čakať príliš dlho, čo je určite pozitívnou správou. Z traileru vieme, že sa odohráva počas Mongolskej invázie do Japonska a pôjde o akčnú záležitosť v otvorenom svete. Vyzerá to tak, že bude opisovať osud osamelého samuraja, ktorý sa kvôli okolnostiam stal pomstychtivým vrahom. Po ôsmych rokoch tak pôjde o novú IP štúdia Sucker Punch (práce na poslednom Infamous začali v roku 2009), ktorá samozrejme vyjde exkluzívne pre PS4. Ďalšie detaily zatiaľ nie sú známe, no hneď ako sa niečo dozvieme, budeme vás informovať. 

Ako vnímate toto rozhodnutie Sony? Ste zato aby sa projekty oznamovali už počas skorej fázy vývoja, resp. na jeho začiatku alebo preferujete viac ticho, ktoré vystrieda neskoršie oznámenie, pričom hra už nemá ďaleko od vydania? 





Páči sa mi! (+5)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19911)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk