Capcom vysvetľuje, prečo je Monster Hunter World náročný na CPU |
Capcom hovorí, že hra je náročná na výkon procesora a to preto, lebo si nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti.
Capcom odpovedá na otázky na fórach ohľadom PC verzie Monster Hunter World a konkrétne odpovedali na to, prečo je hra náročná na procesor.
Hovorí, že je to preto, že si hra nahráva celé levely naraz a všetko následne manažuje v pamäti, pamätá si všetky strety s nepriateľmi, všetky zmeny prostredia a veľa vecí v pozadí, ktoré nevidíte, ale vyžadujú si výkon. Plus CPU sa stará o LOD, kolízie, fyziku. Hovoria, že MT Framework je síce starý, ale zvláda distribúciu procesov veľmi dobre.
i7 procesor vyťaží tak na 60% s pekne rozloženými procesmi na všetky jadrá, ale práve toto nie je problém, skôr ľudí zaujíma záťaž grafiky, kde niektoré nastavenia poriadne uberú z framerate, alebo to, prečo hra nemá 21:9 pomer strán.
Pritom sa objavili aj pekné porovnania rýchlosti nahrávania oproti PS4, kde napríklad level nahráva na PC 2 sekundy na PS4 35 sekúnd, alebo titulnú obrazovku 6 sekund s SSD a 12 sekúnd na 5600 HDD pričom na PS4 to bolo 60 sekúnd.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 274
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 129
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 30
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 178
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 168
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 99
- Hellblade II dostáva recenzie 59
- Analýza vizuálu Hellblade 2 111
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 85 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Capcom / Capcom Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|