Nvidia: Posunuli sme raytracing na štandard, takmer každá platforma ho bude mať |
Šéf Nvidia sa v aktuálnom konferenčnom hovore s akcionármi vyjadril k raytracingu a miestu, ktoré v tejto novej generácii grafiky zaujali.
Nvidia rozbehla novou generáciou svojich kariet raytracing a už vidí širokú odozvu ako softvérových, tak aj hardvérových firiem. V aktuálnom konferenčnom hovore Jen-Hsun Huang hovorí"
"Našou stratégiou s RTX bolo prevziať vedenie a posunúť svet k raytracingu. V tomto bode si myslím, že je jasné, že vedúca pozícia, ktorú sme zaujali, sa pretransformovala na hnutie, ktoré zmenilo novú generáciu herného raytracingu na štandard. Takmer každá jednotlivá herná platforma bude mať raytracing a niektoré z nich houž ohlásili. Partnerstvá, ktoré sme vyvinuli, sú fantastické. Microsoft podporuje raytracing cez DXR, Unity podporuje raytracing, Epic podporuje raytracing s Unreal Engine 4, a aj najväčší vydavatelia, ako Electronic Arts, prijali RTX a podporujú raytracing. Dokonca aj filmové štúdiá. Pixar oznámil, že používajú RTX a budú používať artefakty na urýchlenie ich vykresľovania filmov.
Rovnako aj Adobe a Autodesk naskočili na RTX a to prinesie raytracing do ich obsahu a ich nástrojov. Myslím si teda, že v tomto bode je možné povedať, že raytracing je ďalšou generáciou a bude prijatý po celom svete."
Ešte chýba ohlásenie raytracingu od AMD, ktoré možno budeme počuť na E3. Ich nová séria grafík prichádza a raytracing by tam nemal chýbať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 274
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >