DF rozanalyzovalo výkon Call of Duty: Modern Warfare

pridal saver 29.10.2019 o 21:13 pod hry


Digital Foundry sa bližšie pozrelo na porovnanie konzolových verzii hry a aj PC verziu hry. Pri PC verzii sa pozreli na nastavenia grafiky ako aj raytracingové tiene, porovnali grafické karty a spomenuli aj záťaž procesora. Tá je prehnane vysoká už v menu, okrem iných bugov a technických problémov verzie.

Čo sa týka  konzol, tam Xbox One S ide v 900p s dynamickým rozlíšením, PS4 ide v 1080p a rovnako dynamicky klesá, Xbox One X má maximum v 4K, s tým že klesá znižuje horizontálne rozlíšenie k 1920x2160, PS4 Pro má maximum v 4K s tým, že klesá s rozlíšením ako vertikálne tak horizontálne.  Pritom PS4 Pro drží 60 fps s malými pádmi nižšie, pri Xbox One X z nejakého dôvodu nechávajú framerate klesať nižšie aj s tearingom namiesto rýchlejšieho znižovania rozlíšenia.  Ak však pôjdete na Xbox One X na 120Hz výstupe s freesyncom pôjde bez tearingu a plynulejšie.

 





Páči sa mi! (+2)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Prezeranie fotiek na xbox seri... (3)
Chcem sa opýtať. Mám HDD 4TB s fotkami. Keďže je t...
|Humble bundle (a iné) trade (1)
Kto kupuje rôzne herné bundle tak vie, že nie všet...
|Xbox hľadám hračov (5)
Zdravim od včera som hráč Xboxu prešiel som s ps5 ...
|Stropné reproduktory pre dolby... (6)
Zdravím. Je tu niekto, kto sa vyzná do audio techn...
|Ssd sata + hdd + m2 ssd ? (7)
Ahojte, mam uz par rokov zapojene Ssd sata na ktor...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20465)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk