EA si patentovalo systém implementovanej pomoci pri nestabilnom pripojení aj nelineárny Battle Pass |
V prípade nestabilného pripojenia hra nezrovnalosti deteguje a podľa potreby a možností napríklad pauzne
EA si patentovalo dva nové herné systémy. Prvý je automatická detekcia nestabilného pripojenia v hre, kedy hra rozozná sama, že hráč ma nestabilné pripojenie a podľa potreby a príležitosti sa bude snažiť hru zapauzovať alebo iným spôsobom nestabilné pripojenie v multiplayerových hrách kompenzovať. Síce to neznie moc použiteľne v rýchlych FPS akciách, v kooperačných, či ťahových hrách to môže nájsť využitie.
Druhý patent je výrazne zaujímavejší a reálnejší. V novodobých multiplayerových hrách je už bežné, že postupným progresom v Battle Passe (alebo v obdobnom, ináč pomenovanom systéme) za plnenie úloh dostávate postupne a lineárne odmeny napríklad vo forme skinov na zbrane, či zmene hracieho poľa, poprípade vzhľadu postavy. EA si ale patentovalo nelineárny priebeh odmeňovania, kedy si môžete vybrať z viacerých odmien.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- RECENZIA: Stellar Blade 116
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 42
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45 zobraziť viac článkov >