Microsoft dnes predstaví nové funkcie do DirectX 12 a raytracingu, svoje novinky ukáže aj Nvidia a AMD |
pridal saver 19.3.2020 o 13:04 pod hry
Ak vás zaujímajú novinky do DirectX a raytracingu a funkcií, ktoré budú hry v novej generácii používať, Microsoft dnes predstaví nový update do systému v livestreame.
Streamy začnú o 19:00 na mixer.com/DirectX a ponúknu prednášky Microsoftu, Nvidie a aj AMD:
- The New Features and Unprecedented Opportunities of DirectX 12 – Jianye Lu
- The New Standard for Next Gen Games – NVIDIA
- DXR Tier 1.1: Adding Functionalities and Efficiency – Jianye Lu
- DXR Tier 1.1 Running on AMD RDNA 2 Hardware – Dave Oldcorn (AMD)
- Reinventing the geometry pipeline: Mesh Shaders in DirectX 12 – Shawn Hargreaves
- Advanced Mesh Shaders – Martin Fuller
- DirectX 12 Sampler Feedback – Claire Andrews
- PIX on Windows – Austin Kinross
- HLSL Compiler – Michael Dougherty
Už z názvov vidíte, že prichádzajú Mesh Shadery, čo bude veľká vec do detailov hier. Microsoft predstaví DXR Tier 1.1, čo bude nový, vyšší štandard pre raytracing, ktorý bude fungovať ako na RTX, tak aj RDNA2 kartách, plus samozrejme aj Inteloch.
Microsoft k tomu predstaví novú verziu DirectX 12, Nvidia predstaví svoje novinky, AMD ukáže, ako bude fungovať RDNA2 s raytracingom. V tejto grafickej oblasti prichádzajú skutočne zaujímavé veci.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 244
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 167
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 107
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 190
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 163
- Hellblade II dostáva recenzie 59
- Total War: Star Wars je podľa všetkého v príprave 32
- RECENZIA: Die by the Blade 13 zobraziť viac článkov >