Gears Tactics získalo na variabilných shaderoch 18% výkonu |
Microsoft hlavne pre vývojárov priblížil, aký výkon v akých oblastiach umožnila získať VRS techológia pre Gears Tactics, teda zapracovanie variabilnej kvality shaderov. Tá umožní to, aby napríklad v menej sledovaných oblastiach obrazu znížil kvalitu renderovania shaderov a teda, že jeden shader sa renderuje nie na 1x1 pixel, ale na 2x2, 2x4 alebo 4x4. Umožní do získať dodatočný výkon. Videli sme to na Wolfensteinoch, respektíve nevideli, keďže aplikovanie prakticky nevidieť.
Takto vyzerá ak sa renderujú 4x4 shadery:
Ideálne to bolo ukázané na Forze, kde sa takto vyrenderujú shadery za motion blurom, ale rovnako môžu menej kvalitne renderovať prostredie za efektami, alebo po okrajoch obrazu.
Pritom v Gearsoch dali rovno dve nastavenia - Normal, ktoré prakticky nevidíte, ale získa 10%, a druhé Performance, ktoré získa 18% výkonu, ale za cenu malého znekvalitnenia obrazu.
Normal (žlté plochy sú 2x1, červené 4x4)
Performance:
K tomu už naznačujú aj možnosť dynamických variabilných shaderov, ktoré by sa automaticky zapínali, alebo vypínali podľa potreby udržania framerate. Je to možnosť, ako obísť dynamické rozlíšenia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 381
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 259
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Vývoj: Microsoft / Splash Damage Štýl: Stratégia / Ťahová
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|