Neil Druckmann rozpráva o novom projekte Naughty Dog, ale aj o dôležitosti diverzity postáv v Naughty Dog hrách |
Aj keď The Last Of Us Part II ešte len mieri na pulty obchodov, je čas pozrieť sa dopredu a rozhodnúť sa, aký bude nový projekt uznávaného štúdia
Neill Druckmann sa v rozhovore pre GQ Magazine rozhovoril o tom, aký bude nadchádzajúci projekt Naughty Dog. Odpoveď ale bola opatrná, momentálne sa rozhoduje medzi The Last of Us Part III a úplne novou značkou.
„Keď sa začínajú veci uzatvárať a po tvorivej stránke existuje čoraz menej povinností, moja myseľ si nemôže pomôcť, ale premýšľa o tom, čo bude ďalej. Takže áno, ďalšou hrou by mohla byť Part III, alebo to môže byť nejaká nová značka."
Ak by hra mala dostať pokračovanie, podľa Druckmanna by sa chceli naďalej sústrediť na rovnaké miesta a postavy a pokračovať v rozprávaní ich príbehu. Druckmann ďalej vysvetľuje, že veľa ľudí považovalo ukončenie prvej hry za „posvätné“ a boli by radšej, keby sa v nej nepokračovalo:
"Ľudia nám hovorili, urobte pokračovanie, ale so zameraním na nové postavy. Alebo urobte hru v Európe, urobte ju v Japonsku. Hlavne prineste niečo nové." Druckmann popisuje tento prístup ako zbabelý.
Podľa Druckmanna, ak by sa v pokračovaní The Last of Us chceli pozrieť na nové miesta a postavy, bolo by to pre Naughty Dog, ako keby pracovali na novej značke.
Aj keď sa teda Naughty Dog v rámci značky The Last of Us snažia držať nejakých nepísaných zabehnutých koľají ohľadom zasadenia a protagonistov, s diverzitou postáv samotných v rámci univerza hry je to presne naopak. Vykročenie mimo generických archetypov charakterov často vedie k lepším príbehom a reálnejším postavám.
"V Naughty Dog je rozmanitosť postáv rovnako dôležitá ako grafika, boje a hudba, pretože v konečnom dôsledku to vedie k lepším príbehom“, povedal Druckmann. "Ashley Johnson mi rozprávala príbeh o tom, ako sa jej niekto ozval s tým, že príbeh The Last of Us jej dodal odvahu uzmieriť sa s rodinou. Je úžasné, že príbeh v hre dokázal niečo takéto. Tieto príbehy sú inšpirujúce a majú reálny dopad na životy skutočných ľudí."
V skutočnosti je táto diverzita postáv jedným z dôvodov, prečo na palubu prišla scenáristka Westworldu Halley Gross, aby pomohla napísať scenár k Part II. Predtým, ako súhlasila s prácou, videla koncepty ohromne svalnatej ženy, ktorú hrá Laura Bailey.
"Hneď, ako som videla jej koncept s týmito širokými ramenami a veľkými tvrdými pažami, spýtala som sa, či toto uvidím v hre. V tom momente som vedela, že do toho idem."
Embargo na recenzie The Last of Us Part II padne v piatok 12. júna a hra následne vychádza 19. júna.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: Sony / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|