Ďalšie informácie o Project Gotham Racing 3 sa objavili na oficiálnej stránke Bizzare. Tentoraz autori predstavili motion capturing, ktorý použijú na divákov v meste a aj do ich ďalšieho ešte neohláseného projektu a k tomu znovu ukázali obrázky textúr, ktoré použijú na budovy v meste. Textúry sú detailné, každá je veľká 1024x1024 pixelov, a znázorňuje väčšinou len časť domu. Táto základná textúra je však len štvrtina celku, k tomu ešte patrí index channel, ktorý označí materiály, specular mapa určujúca svetlosť materiálu a samozrejme bumpmapa, ktorá je v PGR na budovy valne používaná (aby nemuseli modelovať každý detail a nemíňali zbytočne polygóny na budovy, v každom prípade, ako sme už videli na predošlých obrázkov, budovy vyzerajú veľmi realisticky). K tomu ukázali aj obrovský texture pack, na ktorom každá kocka znázorňuje jednu 1024x1024 textúru a celý pack pokrýva len časť z textúr z New Yorku.
Reflection zverejnilo aj ďalší zaujímavý článok, v ktorom sa rozpisujú o next-gen konzolách a hlavne o tom v čo dúfajú v ďalšiu generáciu konzol PS4 a budúci Xbox. Teda počítanie polygónov na jeden pixel, nie pixelov na polygon. Pri PS3 a Xbox360 už vidia viac podobnosti ako to bolo pri Xboxe a PS2 a teda napriek ich rozdielom v rôznych častiach, bude teraz konverzia ľahšia. Pričom samozrejme, každá konzola bude mať silné stránky a na tie sa zamerajú exkluzívne hry.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 381
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 259
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Bizarre Creations Štýl: racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|