Magazín next-gen.biz vyspovedal Todda Hollensheada (prezident spoločnosti) a Tima Willitsa (hlavný dizajnér) z id softu ohľadom prichádzajúceho Quake 4 (preview). Okrem iných tém sa venovali aj vizuálnej podobnosti Q4 a D3, ktorú Willits obhajuje tým, že aj v graficky odlišných prostrediach (ako príklad uviedol Doom 3 a Prey) sa pri použití techník, ako bumpmapping alebo stencil-shadows začne hra podobať na D3. Willits taktiež opisuje úpravy v sieťovom kóde. Keďže sa bude prenášať viac údajov (napr. dáta o fyzike objektov), na online hranie bude potrebná rýchlejšia linka než v prípade Quake 3.
Hollenshead na otázku, či bude dátum uvedenia hry blízky dátumu uvedenia konzoly XBOX360 a teda či sa stane jedným z launch titulov, odpovedal diplomaticky, že si to vie predstaviť, i keď si kladie otázku, čo je to „launch title“ – hra prichádzajúca priamo s vydaním konzoly alebo v rovnakom časovom období (prázdninách)? Prezident id Software zároveň uviedol, že hlavným cieľom pri vývoji Xboxovej a PC verzie je zachovanie rovnakej hrateľnosti, tak ako to bolo v prípade Xboxového a PC Doom 3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 69
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox 360 Vývoj: Activision / Raven Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|