Gran Turismo 7 bude mať raytracing v replayoch a v garáži |
Nová séria interview priblížila využitie raytracingu v Gran Turismo 7.
HRY > NOVINKY >
Nová séria interview priblížila využitie raytracingu v Gran Turismo 7. Konkrétne detaily povedal sám šéf štúdia Kazunori Yamauchi a potvrdil, že :
- Raytracing je použitý v replayoch, v stage deme a nakoniec v garáži.
- Spomenul aj to, že allways online je v celej hre aj kampani ako ochrana pred cheatermi, keďže v minulosti sa hráči snažili modifikovať save game data.
- Fyzika bude vylepšená a myslí si, že hráči budú cítiť, že je prirodzenejšia ako v GT Sport
- Čas a počasie sa bude hýbať realtime
- Dážď bude vytvárať kaluže, ktorými ak budú autá prechádzať, voda sa bude rozstrekovať a kaluže budú rýchlejšie schnúť
- Teplota vzduchu, cesty a vlhkosť bude ovplyvnená počasím
Samotná hra príde 4. marca na PS4 a PS5.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 261
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 166
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PS4
PS5 Vývoj: Sony / Polyphony Digital Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|