Nvidia predstavila DLSS 2.3, vylepšuje aj svoj Nvidia Image Scaling a vydáva ho ako open source |
NVidia ide tvrdo po upscalingu a začína tlačiť aj svoju Nvidia Image Scaling funkciu na upscaling, ktorú má v ovládačoch už dlhšie. Porovnáva ju s FSR.
Nvidia sa dnes rozbehla a ponúkla ako DLSS 2.3, zároveň vydáva svoju Nvidia Image Scaling funkciu, ako open source a autori si ho môžu zapracovať alebo upraviť podľa potreby. Pridáva k tomu utilitu ICAT na porovnávanie kvality.
DLSS 2.3
Samotné DLSS 2.3 vychádza dnes s novými ovládačmi a je znovu kvalitnejšie. Nvidia na videu ukazuje, že eliminovali rozmazávanie a teda pri pohybe objektov nebudú za sebou zanechávať rozmazanú cestu. Spolu s tým prichádza funkcia do 10 nových hier a 15 dostáva update. Spolu je DLSS už vo viac ako 130 hrách a aplikáciách.
DLSS 2.3 ponúkajú:
Baldur’s Gate 3
Bright Memory: Infinite
Cyberpunk 2077 (DLSS 2.3 získá 16. 11.)
Crysis 2 Remastered
Crysis 3 Remastered
Deathloop
DOOM Eternal
Farming Simulator 22 (vychází 22. 11. s DLSS 2.3)
Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition
Grand Theft Auto 3 Definitive Edition
Grand Theft Auto Vice City Definitive Edition
Grand Theft Auto San Andreas Definitive Edition
Jurassic World Evolution 2
Marvel’s Guardians of the Galaxy
Rise of the Tomb Raider
Shadow of the Tomb Raider
Sword & Fairy 7
Ďalšie hry s DLSS:
Assetto Corsa Competizione - dostane DLSS a zvýši výkon 2x.
AWAY: Survival - pridá DLSS zajtra a zvýši výkon až 2x.
Battlefield 2042 - už má DLSS
Bright Memory: Infinite - rovnako má DLSS, raytracing a reflex a zvyšuje výkon 2,5x.
Elder Scrolls Online - má DLSS a DLAA. DLSS zvyšuje výkon o 50 %.
Farming Simulator 22 - príde 22. novembra s DLSS a DLAA. DLSS zvyšuje výkon 2x.
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition vyšlo s DLSS s pomáha o 85 %.
Hra Hot Wheels Unleashed - dostáva DLSS a má zisk výkonu 50 %.
Jurassic World Evolution 2 - vychádza s DLSS s nárastom výkonu 60 %.
Myth of Empires - vychádza 18. novembra s raytracingom a DLSS
Nvidia Image Scaling - upscaling pre všetky hry bez nutnosti zapracovania a RTX:
Zároveň Nvidia pripomína, že Nvidia Image Scaling algoritmus podobný FSR majú v ovládacom panely už cez dva roky a umožňuje pridať doostrenie a upscaling do hry aj bez nutnosti integrácie hernými vývojármi. Teraz s novými ovládačmi bude táto funkcia doplnená aj do Geforce Experience a viete si ju zapnúť a upraviť pre každú hru (Zapnúť si to môžete po zakliknutí Enable experimental features)
Je to jednoduchý algoritmus pracujúci len s jedným záberom a bez AI. Algoritmus sa teraz vylepšil a zameral na šetrenie výkonu kde ponúkne 6-tap filter spolu so štyrmi filtrami pre smerové škálovanie a adaptívnym doostrovaním v jednom prechode obrazu.
Zároveň bude NVIDIA Image Scaling je už ako open source SDK, pre možnosti zapracovania do hier. Pridáva k tomu aj NVIDIA Image Comparison & Analysis Tool (ICAT), na porovnanie kvality obrazu s rôznymi parametrami.
Viac detailov si pozrite na nvidii.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 67
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 71
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59 zobraziť viac článkov >