Midnight Suns malo pôvodne Xcom hrateľnosť, vraj to bolo zlé |
Môže byť systém Xcomu pre superhrdinov zlý? Vyzerá to tak.
Kreatívny vedúci Midnight Suns z Firaxisu Jake Solomon povedal viac o hrateľnosti hry. Čo je zaujímavé, hovorí, že hra začínala so strategickým štýlom Xcomu, ale vraj to bolo hrozné. Tak to prerobili na tento jednoduchší bojový systém založený na kartách. Vyberiete si to, čo máte dostupné na kartách, a skúšate s tým taktizovať.
Jake k tomu v interview povedal:
Taký som hlúpy. Povedal som si, že to bude skvelé a jednoduché. A potom, keď prešlo pár týždňov, si poviete, že to vôbec nedáva zmysel. Veľa taktických hier nie je domček z kariet, ale dobre postavená pyramída. A keď začnete hovoriť "však oni sa nekryjú" - to je absurdné. A nie, ich schopnosti nemajú šancu zlyhať - to je absurdné. Potom si uvedomíte, panebože, že sa to všetko rúca.
Chceme, aby úder Captain Marvel bol ako bum... A potom, keď sa vynorilo číslo - a znie to šialene, ale takto funguje dizajn, ale potom sa ukáže znovu, a vy si hovoríte: "Čo to, do prdele?".
Nebolo to tak, že by som potom vo svojej genialite vedel, že by sme mali robiť len karty... Hral som Slay the Spire. Dostali sme sa do bodu, keď sme všetci hrali veľa Slay the Spire. Povedali sme si, že to môže fungovať. Keby sme to robili takto, možno? Niečo tam je, myslím, že to môže fungovať. Po rokoch to bude naozaj zábava, nie?
Hovorí však, že je s novým systémom spokojný:
Úprimne môžem povedať, že som s taktickým bojom naozaj spokojný. Považujem ho za rovnako znovuhrateľný a hlboký ako XCOM, aj keď má tieto veľké príbehové prvky. Je to veľmi, veľmi veľká taktická hra. Takže reakcie na karty alebo reakcie typu "aha, toto nie je XCOM" úplne chápem. S týmito reakciami nemám žiadny problém. Mojou najväčšou starosťou je, že chcem, aby si to ľudia zahrali a videli, aká tá hra je... Ľuďom, ktorí boli fanúšikmi vecí, ktoré sme tu robili predtým, by som povedal, aby sa nebáli, stále sme to my, stále vstávame a chodíme spať s myšlienkou na hru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 33 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: 2K / Firaxis Štýl: Stratégia / Ťahová
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|