Kojima plánoval znížiť cenu jeho hry vložením firemných reklám |
Kojima chcel použiť hornú obrazovku Nintendo DS nie na hranie, ale na zobrazovanie reklám hráčom.
Zakľadatel Kojima Productions Hideo Kojima tvrdí, že uvažoval o vložení reklám do jeho hry s cieľom podstatne znížiť cenu hry. Kvôli "mnohým prekážkam" a málo podporovateľom tohto nápadu sa ale musel svojho plánu nakoniec vzdať.
Hrou, o ktorej je reč, malo byť akčné RPG Lunar Knights z roku 2006, taktiež v Japonsku známe ako Taiyō: Django & Sabata.
2/2
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 29, 2022
I gave it up because there were not many supporters and there were many obstacles to overcome, but it is not a rare project now. ☀️🥹
V danom období niektorí vývojári, ako napríklad EA, umiestňovali reklamy priamo do hry, ako upozorňuje používateľ jb v komentári pod príspevkom Kojimu.
Well it was common for publishers like EA to do this with ads for their own games then in 2006 we got actual corporate ads for products. Worst yet it caused lag to load these images as they were not proprietary image files but large bmps that the engine converted on load. Bad :( pic.twitter.com/Nu97o9bZDE
— jb 🏴 (@jcbjcb__) June 29, 2022
Reklamy sa objavili aj v Kojimovej sérií Metal Gear Solid, napríklad reklamu na produkty od Sony alebo Apple.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 16
- RECENZIA: Homeworld 3 5
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 98
- VIDEO : Wednesday ukazuje obsadenie druhej série 30
- Nový ROG Ally X handheld bude predstavený 2. júna 96 zobraziť viac článkov >