Remedy hovorí, že staršie grafické karty nebude Alan Wake 2 oficiálne podporovať |
Firma včera ukázala minimálne požiadavky a rovno konkretizovala, že nižšie karty nie sú oficiálne podporované.
Remedy včera ukázalo minimálne požiadavky a rovno konkretizovalo, že nižšie karty nie sú oficiálne podporované. Ako minimum sú totiž uvedené RTX 20 a RX 6000 série kariet.
Následne vývojár z firmy komentoval, že nižšie grafiky nemajú mesh shadery a nepodporujú ich. Aj keď priamo nehovorí, že hra na nich nepôjde. Následne však tweet zmazal, a tak uvidíme, ako to nakoniec bude. Dodal, že čoskoro spravia blog na mesh shadery. Zrejme to bude ohlasené v spolupraci s Nvidiou.
V každom prípade Mesh shading je nový prvok spracovania geometrie v objektoch a je súčasť DX12 Ultimate. Stará sa o to, aby objekty plynule a automaticky zvyšovali polygóny na bližších objektoch bez potreby zasahovania do scény. Teda o LOD by sa plne staralo GPU cez tieto shadery. Nvidia to predstavovala už pred štyrmi rokmi:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 275
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >