RE Engine Capcomu sa premenuje na REX engine, zapracuje aj Mesh shadre |
Nová technika ukázaná v Alan Wake prichádza aj do RE Enginu.
Capcom má svoj decentný RE Engine, ktorý používa vo svojich hrách. Posledné tituly už ukázali, že nemá moderné efekty, a tak ho Capcom plánuje upgradovať. Presnejšie už vyvíja novú verziu enginu nazvanú REX - RE Next Engine. Do neho bude postupne pridávať stále novšie súčasti a to:
- REDox
- REUI
- RELog
- REFlows
- REAssetStream
- REProfiler
- RELAuncher
- RERuntime
Vo videu to autori bližšie opísali:
Čo je dôležité, zapracuje do neho hlavne Mesh Shaders, teda techniku, ktorú teraz použil aj Alan Wake. Remedy však zatiaľ nepriblížilo, ako meshe využili, ale Capcom hovorí, že:
"Tituly, ktoré sú aktuálne vo vývoji, budú vykresľovať pozadia pomocou Mesh Shaderov. Hlavný dôvod pre použitie Mesh shaderov bola flexibilná kompresia vertex bufferu. Tie znížia využitie video pamäte kompresiou a dekompresiou dát. Vo veľa prípadoch kompresia umožnila 40% zníženie využitia pamäte, ale možné je aj väčšie."
Hovoria, že pri hardvéri bez mesh shaderov budú musieť emulovať funkciu cez vertex shadery, ale so zlým znovupoužitím vertexov.
Zároveň bude v novom engine hlbšie zapracovaný aj ray tracing, ktorý bude podporovať nové funkcie, vylepší sa výkon a manažment pamäte, draw cally a záťaž GPU.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 274
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >