DirectSR Microsoftu bude API, ktoré sa bude napájať na existujúce upscalingy |
Microsoft priniesol viac detailov o svojom DirectSR a upresnil, ako bude fungovať.
Microsoft priniesol viac detailov o svojom DirectSR a upresnil, ako bude fungovať. Nakoniec to bude podobné ako pri ray tracingu, a teda DirectSR nebude nový upscaling, ale jednotné API pre všetky upscalingy cez DirectX. Vývojári tak budú môcť používať rovnaké volanie na všetkých kartách a podľa karty sa automaticky spustí DLSS, FSR alebo XeSS.
Microsoft k tomu napísal:
Sme nadšení, že môžeme predstavil DirectSR, naše nové API navrhnuté v spolupráci s dodávateľmi hardvéru GPU, aby umožnilo bezproblémovú integráciu Super Resolution (SR) do novej generácie hier. Super Resolution je špičková technika, ktorá zvyšuje rozlíšenie a vizuálnu kvalitu v hrách. DirectSR je chýbajúce prepojenie, na ktoré vývojári čakali, keď potrebujú integrovať SR funkcie. DirectSR poskytne plynulejší a efektívnejší zážitok, ktorý sa škáluje naprieč hardvérom.
API ponúkne Super Resolution funkcie viacerých dodávateľov prostredníctvom spoločnej sady vstupov a výstupov, čo umožňuje jedinou kódovou cestou aktivovať rôzne riešenia vrátane NVIDIA DLSS Super Resolution, AMD FidelityFX Super Resolution a Intel Xess.
DirectSR bude čoskoro k dispozícii v Agility SDK ako verejná ukážka, čo umožní vývojárom otestovať ho a poskytnúť spätnú väzbu. Nepremeškajte náš DirectX State of Union na GDC a nahliadnite do toho, ako možno DirectSR použiť s vašimi hrami!
Popritom Microsoft bude mať túto funkciu priamo vo Windows nastaveniach na upscaling celého obrazu systému a budú tam aj nastavenia na jednotlivé aplikácie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 70
- RECENZIA: Frostpunk 2 18
- DPH pôjde budúci rok hore, ako to ovplyvní ceny? 749
- RECENZIA: Test Drive Unlimited: Solar Crown 104
- Nový Battlefield ukazuje prvý koncept, bude umiestnený v modernej dobe 106
- PS5 Pro je pre superfanúšikov, hovoria analytici 238
- V PlayStation 6 mohol byť aj Intel čip, ale nakoniec sa Sony rozhodlo pre AMD 123
- Ako jednotlivé hry vylepšuje PS5 Pro konzola? 171
- PlayStation 30th Anniversary Collection predstavená, prídu šedé konzoly a aj ovlád 96
- Ako PS5 Pro pomôže PS5 hrám? GTA VI nemusí rozbehnúť na 60 fps 260 zobraziť viac článkov >