Vyzerá, že nie všetci sú spokojní s enginovým zázrakom menom Unreal Engine 3. Minule sa Koei sťažovalo na nedoladenosť PS3 verzie enginu, pre ktorú bude PS3 Fatal Inertia meškať a teraz Silicon Knights podalo na Epic rovno žalobu. Pripomeňme si, že Siliconi mali pred rokom a pol problémy s Unreal enginom, museli ho zahodit a vytvoriť si vlastný engine. To teraz stojí hru Too Human približne dvojročné odloženie.
Pozrime sa teda bližšie, čo spomína firma v žalobe:
V marci 2006 mal Epic dodať plne funkčný UE3 firme Silicon Knighs, neurobil to ani do novembra 2006. Preto nemohol Silicon Knights vytvoriť pôsobivé demo a dopadol na E3 tak ako dopadol, čo stálo firmu peniaze.
Epic vytvoril funkčnú verziu UE3 pre Xbox360 pred E306, ale kód si nechal pre seba. Neskôr Epic nedodal inštrukcie ako používať UE3. SK tvrdí, že Epic zamestnáva len 75 ľudí pracujúcich na dvoch tituloch, čím je príliš malý, aby mohlo podporovať vývojárov a pomáhať im s enginom. SK má 140 ľudí pracujúcich na dvoch tituloch.
Epic zmeškal aj deadline na Engine, ktorý SK mali použiť v PS3 hre. Zmeškal ho o 6 mesiacov. Funkčný PS3 engine mal byť k dispozícii vo februári 2007, ale nebol.
Nakoniec, keď bol Xbox360 engine dodaný, spôsobil výrazne spomalenie hry, pre dlhé nahrávania a preťaženia pamäte. Epic vedel o tomto probléme od roku 2004 a sľuboval riešenie v roku 2005, ktoré nikdy neprišlo.
SK tvrdí, že UE3 nesplnilo ich požiadavky na zvuk, svetlá a postavy. Navyše engine vraj nevedel renderovať terén. Z toho SK vyvodili, že Epic jednoducho zobral milióny dolárov v licenciách od firiem a ponúkol im iba čiastočný engine.
Zaujímavé a možno pravdivé, keď sa pozrieme na neustále odkladania hier na UE3 engine. Doteraz ich vyšlo len niekoľko a hry ako Stranglehold, Bioshock, Lost Odyssey, Mass Effect, Turok, Brothers in Arms, Fatal Intertia, dokonca aj Unreal Tournament... všetky sú posúvané. Epic teda niekoľko rokov predával víziu enginu?
V každom prípade Silicon Knights si s hrou Too Human vedie veľmi dobre a ukážka titulnej scény z hry na E3 bola zaujímavá.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 264
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 35
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- Článok: Playdate 61
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 77
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172
- Zábery nám ukazujú GTA San Andreas na RTX Remix utilite 15 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Silicon Knights Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|