Pre tých, ktorí už Crysis prešli, zistili, že hra sa už skončila a konflikt sa práve rozbieha. To je práve to, čo poslednou dobou Crytek spomínal stále častejšie a to, že hra je plánovaná ako trilógia, ktorá uzavrie príbeh až poslednou časťou. Vzhľadom na to, že má hru pod sebou EA, vieme koho máme kameňovať a môžeme z toho odhadovať aj to, že už ďalšiu jeseň zrejme uvidíme druhé pokračovanie.
V novom interview sa výraznejšie rozpísali autori aj o rozdieloch medzi DX9 a DX10 a hackovaní DX10 efektov na DX9. Tam upresnili, že hra sa vyvíjala na DX9 a DX10 efekty boli pod DX9 emulované. DX10 ich reprodukuje efektívnejšie a jednoduchšie, rovnako DX10 umožňuje vytvárať viac sofistikovaných efektov. Upozorňujú aj na to, že DX10 je komplexné a autori sú len na začiatku spoznávania tohto systému. Pri DX9 trvalo dva roky, kým na ňom bola predstavená prvá hra, len tak mimochodom bol to práve Far Cry. Teraz je to rok, čo sa DX10 predstavilo a je tu Crysis, v ktorom si ešte autori toto API len testujú.
Interview ďalej spomína, že prvý patch opravujúci rozmanité malé chyby vyjde v priebehu jedného-dvoch týždňov. Rátať máme aj s tým, že každé ďalšie ovládače budú framerate hry zlepšovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Elden Ring Nightreign 34
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 212
- Balenia ZOTAC RTX 5090 Solid OC kariet obsahovali nepríjemné prekvapenie 79
- Nové Alza zľavy ku dňu detí 31
- Half-Life 3 je vraj na konci vývoja 35
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Júnové hry 26
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 10
- Zelda film už vyberá obsadenie na hlavné postavy, vo výbere je aj Hunter Schafer 116
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 64 zobraziť viac článkov >