Gearbox práve potvrdil DX10 podporu pre svoj titul Borderlands a vyzerá, že autori sa začínajú trochu v novej technológií zorientovávať. Postupne uvádzajú totiž aj rôzne technologické funkcie, ktoré využijú. Napríklad spomenuli, že najväčšou výhodou DX10 je virtual texture management, ktorý v DX9 nie je a umožňuje lepšie narábanie s textúrami, ktoré sú práve pre rozsiahlu hru ako je Borderlands viac ako potrebné. Uvidíme, ako sa to pretaví do výkonu samotnej hry. Hra výraznejšie využije aj geometry shader so Shader modelu 4.0 na vylepšenie detailov tieňov. Celkovo hovoria, že DX10 im umožní vylepšiť svetlá, tiene a vizuálnu vernosť.
Z ďalších vecí v interview rozoberajú rozdiely medzi PC a konzolami, kde PC verzia bude mať lepšie textúry a vyššie rozlíšenie, spomínajú rozloženie funkcií do threadov a multicore procesorov, kooperačnú hru štyroch hráčov, 0,5 milióna zbraní a ďalšie veci.
Zatiaľ kým vyvíjajú Borderlands, si DX10 vyskúšajú na Brothers In Arms, kde budú rovnako DX10 vylepšenia. Obe hry budú na Unreal engine 3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 119
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Aké hry prídu v máji? 51
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Take Two / Gearbox Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|