Nové interview ohľadom Wolfensteina na 1up nám dáva odpoveď na otázku prečo vlastne trvá vývoj Wolfensteinu tak dlho, keďže bol prvý raz ohlásený na X05? Odpoveď je pre nás jasná, lebo v Ravene pracujú flákači! Oni to síce nazývajú čas potrebný na výskum a vývoj. Hra je totiž iná ako predošlé tituly a teda sa odohráva v otvorenom priestranstve a dvoch svetoch. To by sme aj chápali, ale prečo hra vyzerá ako z roku 2005? Na to interview neponúka odpoveď.
Samozrejme rozsiahlejšie prostredia si vždy vyberajú svoju daň, aj keď v tomto prípade je tá daň extrémna, alebo sa autori snažia docieliť aby titul išiel aj na 1 GHz a GF7600. Vidieť, že 5 rokov starý engine z Doomu III už nie je pre dnešné hry to pravé. Už po takom dlhom čakaní mohli titul odložiť o ďalší rok a preportovať to na Rage engine, aby to vyzeralo k svetu a prípadne prinieslo aj nejaké tie inovácie do fps žánru, ktorý prvý Wolfenstein 3D rozbehol.
Ostáva nám teda dúfať v dobrú hrateľnosť, zaujímavé misie a množstvo akcie. Hra nemá ohlásený dátum, ale vyzerá, že titul môžeme očakávať na jar alebo v lete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 380
- RECENZIA: Felvidek 37
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 234
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: Activision / Raven Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|