Battlefield 3 prezentuje engine a hru |
Zatiaľ čo Crytek zrejme nemá čo na svojom engine ukázať, DICE prezentuje svoj Frostbite 2 aj samotný titul.
Zatiaľ čo Crytek zrejme nemá čo na svojom engine ukázať, DICE prezentuje svoj Frostbite 2 a ukazuje Subpixel Reconstrucion Antialiasing, kvalitný a rýchly antialiasing, ktorý je tvorený s jednopixelových sharedov so subpixel viditeľnosťou, bez výrazného dopadu na shaderovanie. Je to znovu lacnejšia alternatíva 8 alebo 16xMSAA a je kvalitnejšia ako MLAA, ktoré nezvláda antialiasing okolo všetkých objektov. Prakticky je SRAA odpoveď Nvidie na AMD-čkové MLAA.
Prvý obrázok nám ukazuje štandardný záber, druhý SRAA, tretí refernčný 16X supersampling.
Ďalšie zábery nám už ukazujú samotný Battlefield, o ktorom z GDC ešte budeme určite počuť. IGN už má preview enginu aj hry, kde sme už z traileru videli, že titul bude zasadený do roku 2014, do budúcnosti ukazujúcej, čo by sa stalo, ak sa vzťahy a konflikty vyostria.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59 zobraziť viac článkov >