Ako sa Bizzare dostalo do rúk Activisionu? |
Zamestnanci už zrušeného Bizzare štúdia sa vyspovedali.
Zamestnanci už zrušeného Bizzare štúdia sa vyspovedali. Povedali ako to bolo so začiatkom štúdia v Activisione a ak to bolo aj s jeho koncom.
Po dokončení Project Gotham Racing 4 a The Club, mala firma dva vývojové tímy - akčný a racingový a dostatok peňazí na ďalšie projekty, vedenie však nechcelo riskovať prípadné finančné ťažkosti pri dlhom vývoji ďalších projektov a tak začala zháňať vydavateľa, ktorý by zaistil BUDÚCNOSŤ štúdia.
Skúšali osloviť Microsoft, Segu, Activision, kde Microsoft vtedy nepotreboval akčný tím ale racingový by prijal, Sega nepotrebovala racingový tím, ale akčný tím by chcela, len Activision chcelo práve vtedy robiť aj racing (Blur) aj akčného Bonda. Nakoniec sa vedenie rozhodlo predať firmu Activisionu, čo bol začiatok konca.
Zo začiatku vyzeralo, že Activision nechá kultúru štúdia na pokoji, ale postupne sa situácia začala meniť. Už neboli nezávislé štúdio a nerobili hry pre seba, ale pre akcionárov firmy a boli dobrí len na vyplnenie dier v release liste.
Napriek všetkému si zamestnanci myslia, že išlo len o veľmi veľkú zhodu okolností, keď firma bola nakoniec zrušená. Trh nedokázal prijať ich nové tituly a možno podcenili možnosť prerazenia novej značky v strede konzolového cyklu, možno si vybrali zlého partnera a možno až príliš narástli a 200 ľudí už od Activisionu na konci nikto nechcel prevziať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >