Crytek - Vývoj na Kinect je veľmi jednoduchý |
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu.
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu. Crytek sa veľmi pozitívne vyjadril o vývoji na Kinect a hovorí, že vývoj je veľmi jednoduchý. Dopĺňajú, že Ryse štýl hrateľnosti chceli priniesť už dávno, ale až Kinect tomu dodal význam.
Vraj sa Kinect veľmi dobre hodí na kombináciu meča a štítu, s ktorými budeme bojovať v časoch Rímskej ríše, zároveň to bude krvavá záležitosť, ktorú core hráči žiadali pre Kinect. Samozrejme, ak sa hráčom nebude chcieť hýbať, tak ovládanie bude možné aj gamepadom. Crytek dodáva, že technológia Kinectu má svoje limity, napríklad, že hry nemôžeme ovládať svojimi myšlienkami.
Microsoft je rád, že Crytek Kinect miluje a vraj je to perfektné manželstvo. Firmy už plánovali spolupracovať 5-6 rokov dozadu, ale vtedy Crytek im nemal čo ponúknuť, keďže Crysis bol FPS a tam si Microsoft stráži svoje Halo. Potom Crytek prišiel s historickou sekačkou, ktorá by dopĺňala line-up Mirosoftu a ruka bola v rukáve.
Môžeme odhadovať, že titul vyjde budúci rok, kedy sa nám nečakane začínajú zoraďovať všetky tri nové konzoly a nie je vylúčené, že Ryse bude hneď pre nový Xbox. Na druhú stranu nie je to ani potvrdené.
E3 trailer:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Aké hry prídu v máji? 51
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 263
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >