Kingdoms of Amalur vyzdvihuje svoj potenciál |
Slávne mená a brutálne boje majú povolať hráčov do zbrane.
Kingdoms of Amalur: Reckoning sa k hráčom tento rok určite nedostane, ale aspoň sa pripomína obrázkami, ku ktorým tvorcovia pridali súhrn faktov.
Autori vyzdvihujú unikátny bojový štýl a dynamický systém s kvalitnými sekvenciami, magickými útokmi a brutálnymi zabitiami. Postavu si vytvoríte s použitím množstva unikátnych schopností a zručností a destiny systém odomkne nové možnosti na základe spôsobu hrania.
Príbeh, ktorý vytvoril R.A. Salvatore vám ukradne minimálne 60 hodín života, zahrňuje zábavné vedľajšie úlohy a odohrá sa v otvorenom svete dizajnéra Kena Rolstona, ktorý mal prsty v hrách Morrowind a Oblivion. Na hre sa podieľa aj Todd McFarlane, tvorca Spawn a zakladateľ Image Comics.
Kingdoms of Amalur: Reckoning u nás vychádza 10. februára 2012 pre PC, Xbox 360, PS3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 75
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 72
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Switch 2 Vývoj: EA / 38 Studios Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|