Reflect naznačuje budúcnosť 3D grafiky |
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL.
SOFTWARE > NOVINKY >
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL. Vyrenderuje tak napríklad scénu s 2 miliónmi polygónov, v tomto prípade ukazuje štýl Portalu v titule Reflect.
Reflect si môžete stiahnuť a skúsiť na vašom PC, ale nie všade bude fungovať tak ako má a preto tu máme video. Zatiaľ je to však ďaleko od toho, čo čakáme od skutočného raytracingu, ten je ešte pár rokov vzdialený.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 118
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >