Analýza herného trhu v US |
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh.
Nová analýza agentúry Nielsen podrobnejšie rozobrala americký herný trh v roku 2011. Zistila, že v štátoch sa zvýšil herný čas o 7 percent oproti minulému roku, zvýšili sa mesačné platby a digitálny obsah o 8 percent a dole išla kúpa nových hier a s tým aj použité a požičané hry.
Viac ako polovica (56%) domácnosti má najmenej jednu konzolu aktuálnej generácie, čo je o polovicu viac ako minulý rok. 66% domácností, ktoré majú deti od 6-12 rokov majú Nintendo DS alebo PSP, majú aj Apple iOS zariadenie. Na android zariadeniach najviac hrajú 25-34 roční, na Apple zariadeniach je to rovnomernejšie rozdelené od detí až po dospelých.
- Zaujímavým zistením je, že hráči majú stále viac herných systémov a už je to pomaly štvrtina (24%), ktorí hrajú na dvoch alebo viacerých konzolách, PC alebo mobilných zariadeniach.
- Čo sa týka objednávania hier, web je stále dôležitejším zdrojom informácii pre hráčov, kde trávia mimo hrania najviac času a preto sa tam presúvajú aj reklamy z tlačených časopisov.
- Internetový nákup hier stúpol o 3 percentá, zatiaľ čo nákupy z iných zdrojov klesli.
- 65% konzol je umiestnených v obývačke, kde ich má najviac Nintendo Wii 75%, ale vďaka kinectu tam doťahuje Microsoft stále viac Xboxov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- RECENZIA: Homeworld 3 5
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 16
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- VIDEO : Wednesday ukazuje obsadenie druhej série 30
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Nový ROG Ally X handheld bude predstavený 2. júna 96 zobraziť viac článkov >