Unreal Engine 4 bude aj pre mobily |
Nový Gameinformer je už v uliciach a ponúka 10 strán opisu technických možností Unreal Engine 4.
Nový Gameinformer je už v uliciach a ponúka 10 strán opisu technických možností Unreal Engine 4. Článok síce prináša veľa technických vecí, ale v zásade ciele UE4 enginu sú jasné, zjednudušiť prácu game designérov a grafikov minimalizovaním nutnosti programovania. Autori sa tak budú môcť viac sústrediť na samotnú hru.
Epic vývoji enginu konzultoval s Intelom, AMD, Nvidiou, Quallcomom a vypracovali spolu roadmap pre vývoj enginu. Bude sa postupne vyvíjať a znovu bude podporovať aj mobilné a slabšie grafické čipy, čo nám naznačuje, že nebude mať problém ani s Wii U, ktorého podpora bola na pretrase minulý týždeň.
Z výkonových detailov môže vraj engine vygenerovať milión particle efektov bez dopadu na výkon hry, generuje lens flare efekty dynamicky. Viac detailov nám priblíži samotný Epic v piatok na predstavení enginu.
Devkit pre Unreal Engine 4 vyjde čoskoro a firmy s ním už budú môcť pracovať. Engine autori plánujú na 10 rokov s tým, že jeho generácia by začala s príchodom nových konzol (zrejme budúci rok).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 381
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 259
- RECENZIA: Felvidek 37
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >