Skutočná deštrukcia na CryEngine 3 |
BeamNG tím ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel.
HRY > NOVINKY >
BeamNG ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel. Stále je to však len pracovná verzia a autori postupne pridávajú ďalšie funkcie. Dolaďujú napríklad self collision, plánujú pridať rozbíjanie svetiel a častíc.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 54
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 102
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >