Evil Within vráti späť survival horor |
IGN dnes ponúkol bližší pohľad na Evil Within z dvoch levelov, ktoré im autori aj so svojim komentárom predviedli.
IGN dnes ponúkol bližší pohľad na Evil Within z dvoch levelov, ktoré im autori aj so svojim komentárom predviedli. Ako už vieme, ide o nový survival horor od Bethesdy a japonskej firmy Tango Gameworks vedené Shinjim Mikamim, tvorcom Resident Evil série.
Mikami sa púšťa do tohto žánru hlavne pre jeho vymieranie, čistý survival horor vymiera a mení sa na akciu, ako to ukazuje hlavne Resident Evil séria. On chce žáner vrátiť späť k svojim základom a v Evil Within ponúknuť čistý survival horor doplnený atmosferickými prestrihovými animáciami. Tých budú stovky a budú plynule naväzovať na gameplay. Autori nimi chcú zachytiť atmosféru a hrôzu prostredia v titule. V tom im pomôže id Tech 5 engine, ktorý je výrazne modifikovaný a uvidíme, ako ho autori využijú, keďže doteraz sme ho videli len v Rage. Tam bol presne v opačnom svete plnom svetiel, tu budú musieť dbať na kombináciu temnoty a svetiel.
Samotný príbeh bude hlboký a bude menej o náhlych zvratoch a prekvapeniach a viac o zachovávaní hlavného tajomstva, o ktorom sa budeme len postupne dozvedať viac a zároveň každá informácia bude otvárať nové otázky.
V hre sa dostaneme do postavy Sebastiana, ktorý je povolaný na vyšetrenie prípadu v gotickom Sanatóriu. Sanatórium hrá rovnako kľúčovú úlohu v navodení atmosféry, kde policajné autá a dážď vytvárajú úvod to temnoty, ktorá nás vnútri čaká. Bude to však len jedným z miest, ktoré navštívime, autori sľubujú kombinácie úzkych intenzívnych chodieb, ale aj otvorených prostredí, kde nebezpečenstvo môže prísť z nečakaných miest. Nakoniec idTech 5 engine by nemal mať problém so stvárnením niečoho veľkého.
Sebastian sa v sanatóriu ledva medzi mŕtvolami policajtov, lekárov a pacientov zorientuje a už je omráčený, preberá sa dolu hlavou medzi mäsom šialeného mäsiara. Preberá sa v inej realite, v realite monštier, ktoré ho prenasledujú, on sa potichu zakráda, hádže prázdne fľaše na odlákanie nepriateľov alebo uteká a podľa svojho vybavenia aj bojuje.
Zo začiatku nemá zbrane, tie prichádzajú neskôr. Konkrétne autori IGN ukázali neskoršiu časť hry v chate, kde už má postava zbraň a aj obmedzené náboje, tak aby bol zachovaný survival štýl. Tu po ňom idú zombíci vychádzajúci zo zeme, niektorí sú obtočení ostnatým drôtom, iní prepichnutí sklom. Diverznosť a rozmanitosť ich podobám nebude chýbať. Rovnako vašej postave nebude chýbať ani širší arzenál a napríklad predstavené boli aj mínové pasce.
Čo ale bude najdôležitejším prvkom rozprávania príbehu a posúvania hry vpred, bude zmena prostredí, kde napríklad náhle zmiznú dvere, objavia sa iné alebo sa zrazu z chaty dostanete späť do sanatória. Autori tým chcú vytvoriť niečo jedinečné.
Celý titul zatiaľ vyzerá ako mix Alan Wake so Silent Hillom, kde sa záhadnosť a zvláštny svet stretáva s príšerami a krvavosťou. Titul uvidíme budúci rok na PC, Xbox360, PS3, PS4 a Xbox720.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- Aké hry prídu v máji? 51
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 274
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 70
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Bethesda / Tango Gameworks Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|