Brloh má nový look

Brlohy sa zmenili a všetky majú nový, jednotný vzhľad.

pridal Reklama 26.6.2013 o 21:43 pod informácia
Brloh má nový look

INFORMÁCIA > NOVINKY >

Niekedy začiatkom leta 2012 – Brloh Avion: 

-Dobrý deň. Prosím vás, moskytiery máte v akých rozmeroch?
-Dobrý, ale my moskytiery nemáme. :]
-určite nie?
-Nie, my máme počítačové hry, knihy, komiksy,....
-Tak to je zvláštne, lebo mne ten názov Brloh evokoval, že tu určite budete mat moskytiery.

Toto nie je výmysel, ale holá skutočnosť. A pozor! Zďaleka nie jediná. Podobných úletov sme za roky existencie Brlohu zažili toľko, že dnes by sa z nich už dala vydať aj kniha. 

Ale aby ste si nemysleli, väčšina zákazníkov Brlohu je ako vy, alebo my - t.j. nepatríte k vyššie spomínanej vzorke. A potrebám väčšiny sa Brloh vždy snažil prispôsobiť. Inak tomu nie je ani dnes. Riskli sme to v Auparku, Poluse aj Avione, keďže na Heydukovej sa takmer nedalo zaparkovať, riskli sme to aj do iných miest keďže ste fufňali, že všetko je len v tej Bratislave a u nás na východe/strede/severe nič. A najnovšie sme to riskli aj s kompletnou prestavbou všetkých Brlohov, aby získali jednotný look. Skrátka, aby keď príde „vyhódňar“ do totej zlej Bratislavy, nech má kúsok svojho Brlohu aj tu – a naopak.

Okrem toho, vo vynovených Brlohoch sa vám už nestane, že nenájdete napr. novinky, alebo tzv. barličku pre nerozhodných TOP 10, neprehliadnuteľnými sa stali aj hrané, už použité hry Preowned. Dokonca kníh a komiksov tu nájdete viac než v minulosti i keď nechápem ako sa tam zrazu zmestili. Alebo kartičky typu Magic The Gathering si zrazu všimli aj tí, čo pred prestavbou nie, čoho zaručeným dôkazom je aj malý cca 10-ročný chlapec (zrejme syn Avon lady), ktorý sa spýtal či ide o vzorky voňaviek... atď. 

Jednoducho Brloh predajne sú teraz prehľadnejšie, vzdušnejšie a konečne jednotné. 

A aké sú prvé reakcie? Väčšinou pozitívne. Ale niektoré aj úsmevné...

Tesne po prestavbe, začiatkom leta 2013 – Brloh Avion:

Zákazník: „Ups, niečo je tu inak“
Predavač: „No schválne – hádajte“
Zákazník: „Viem! Umyli ste dlážku“

Alebo pár postrehov z ďalších Brlohov:

Prišli dve zákazníčky, rozhliadli sa po predajni, zbadali novú vitrínu a – začali sa maľovať. To by sa v minulosti nestalo....

Zákazník stojaci pred stojanom s Preowned - hranými hrami: „Prosím vás, a koľko krát sú tie hry hrané?“ Až máte chuť odpovedať: „Podľa toho ktorá, ak je napr. hraná viac než 5x, tak už tam potom nebude koho zastreliť“. (Našťastie nepracujem priamo v predajni).

Ďalšia, tentokrát zákazníčka pred stojanom s Preowned - hranými hrami pozorne študuje obal s nápisom „Hra bez manuálu“ a otázka nenechá na seba dlho čakať: „Prosím vás, to čo znamená to bez manuálu, to je akože ručne?"

....Hrané hry sú skutočne neprehliadnuteľné.

V minulosti sme vystavovali hry v neprístupných umelohmotných krabičkách zabezpečených proti krádeži a nebolo možné si hru poriadne z chuti poláskať. Bolo to ako keď sa pozeráte do pračky ako perie. Tiež si tam nemôžete siahnuť. Na margo toho:

Príde vystrašený chlapec k pultu s maketou v ruke: „Ujo, chcel by som túto hru, ale nie je v nej CDčko. Prisahám, že tam nebolo už predtým, ja nekradnem“. Predavač na to: „To je v poriadku, to je len maketa“. Chlapec: Čo je to maketa?“. (Takže v podstate okrem iného, rozširujeme aj slovnú zásobu....).

A o tom, že prestavby robiť naozaj vieme svedčí aj táto drobná pochvala. Zákazník sa rozhliada po predajni. Skontroluje maľovku, špárovačku na dlažbe, sklá vo vitrínach, zapojenie TV, poličky a až potom sa začne venovať vystavenému tovaru.

Predavač: „Pomôžem vám?“
Zákazník: „Ďakujem, zatiaľ nie. Ale vlastne ako tak pozerám na tie zmeny, tak spokojnosť. Takže napr. pri maľovaní by som si vedel predstaviť vašu pomoc“.   

Atď.

A pre tých, čo si na zmenu pomalšie zvykajú, alebo sú dokonca rezolútne proti (prípadne proti už len z princípu) mi nedá na záver pustiť sa do malej úvahy. V Brlohoch už vyrástla generácia fanúšikov hier, kníh, komiksov, ktorá je zvyknutá na rokmi zabehnutý „brloh štýl“. Ale vážení – je čas si uvedomiť, že vyrástla nová generácia a tí čo prichádzajú po vás (vaše deti) sa v starých Brlohoch už mali trošku problém zorientovať sa. Potrebám väčšiny sa Brloh vždy prispôsoboval a inak tomu nie je ani dnes. I keď – starého psa novým kúskom nenaučíš. Upgrade predajní s novým lookom je síce fajn, ale duch Brlohu, ktorý máte tak radi zostáva nezmenený. Veríme, že sa nám to podarilo skĺbiť. 

A ak ste nás ešte neboli v novom šate pozrieť, neváhajte sa zastaviť. Okrem nového zariadenia na vás čakajú aj super-špica-žiaden-šit akcie. Je si rozhodne z čoho vyberať a popri tom aj výrazne ušetriť. Alebo sa len tak zastavte na pokec.

Zároveň vás srdečne pozývame na oficiálne otvorenie najstaršieho Brlohu na novej adrese Heydukova14. Viac o udalosti sa dočítate TU.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (2)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19444)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk