Aký má YouTube dopad na hry? |
Google zverejnilo zaujímavú štúdiu dopadu YouTube trailerov na hry.
Google zverejnilo zaujímavú štúdiu dopadu YouTube trailerov na hry, respektíve ich sledovanosti pred vydaním hry, po vydaní hry, ako aj rozdelenia sledovaní jednotlivých typov videí.
Podľa štatistík je:
- 50% z celkových videní videí je od vydavateľov a vývojárov, 47% je od komunity ako gameplay videá a návody.
- tretina videní je z mobilných zariadení, kde si ich väčšinou užívatelia pozerajú popri hraní na TV alebo PC, ako napríklad návody.
- najpopulárnejšie videá medzi hráčmi nie sú ohlasovacie trailery, ale recenzie.
- 50% videní trailerov je mesiac pred vydaním alebo hneď po vydaní hry.
- 95% hráčov sleduje herné videá na YouTube.
- video je teraz najdôležitejše pre rozhodovanie sa hráča o kúpe hry, rozhoduje sa podľa nich 92% hráčov (Zrejme preto stále viac firiem upúša od dém, ktoré hráčov skôr odradia.)
Najviac sa trailery sledujú cez leto, cez víkendy a podvečer. Sledovanie videí vzrástlo v roku 2012 9-násobne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 84
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 99 zobraziť viac článkov >