DayZ pripravuje vozidlá, základne, helikoptéry a vylepšený lov |
Tvorca pripravovaného zombie survival titulu, Dean "Rocket" Hall, potvrdil niektoré z vylepšení, ktoré v najbližšej dobe pribudnú do DayZ.
Tvorca pripravovaného zombie survival titulu, Dean "Rocket" Hall, potvrdil niektoré z vylepšení, ktoré v najbližšej dobe pribudnú do DayZ.
Najjednoduchšie by preňho malo byť pridanie vozidiel. Hráčske základne, alebo napríklad lietadlá sú už tvrdším orieškom: "Vozidlá budú jednoducho fungovať s fyzikou, ktorú sme nedávno pridali zbraniam a iným nástrojom. Hráčske základne zaberú dosť času a veľmi zložité je pridať aj helikoptéry a malé lietadlá, ale myslím že tie sú tiež dôležité."
Náročnosť hry by sa mala oproti terajšiemu stavu alfa verzie podstatne zvýšiť, len čo Hall zapracuje na hádzaní predmetov, improvizovaných zbraniach, love, luku a šípoch.
Hall má so svojou hrou obrovské plány a hra zatiaľ obsahuje len 20% toho, čo by tam chcel nakoniec mať. Niekde na zozname plánovaných vecí sa nachádza aj podpora pre Oculus Rift, ale najprv bude treba hru poriadne optimalizovať:
"ArmA 3 má obrovský rozsah a obrovské nároky napríklad na AI a ďalšie veci. Mnohé z týchto vecí potom spôsobujú problémy pri hre pre viacerých hráčov. Máme správy od spoločností Intel, AMD/ATI aj od Nvidie. Tie nám posielajú rady, ako optimalizovať klienta. Povedzme, že je tu ešte obrovský priestor na zlepšenie."
Hall má už aj jasnú víziu endgame cieľov, ktoré do svojej hry implementuje. Inšpiráciou mu je v tomto smere EVE Online. Prvky tejto hry by chcel zakomponovať prostredníctvom hráčskych základní a pokročilých vozidiel. Ale skôr než začne na týchto veciach pracovať, musí najprv ukončiť práce na architektúre hry.
Hall rozhodne nepatrí k vývojárom, ktorí by svoju hru "hipovali" za každú cenu. Zaujímavý postoj zaujal pri spustení prístupu do alfa verzie hry, keď odporučil, aby si ľudia radšej hru kúpili až o mesiac alebo dva. Reakcia hráčov bola úplne opačná a počas prvého týždňa si prístup do Early Access zaplatilo 400 tisíc zvedavých hráčov. Rocket sa pritom nebojí pochváliť aj konkurenciu. Sám si vyskúšal pripravovaný titul Rust a nenašiel na ňom žiadne chyby, ale upozorňuje že Facepunch Studios pripravuje iný štýl hry ako on.
Práva na hru Hall predal Bohemii, ale dostáva podiel z predajov. Musí si zakazovať myslieť na všetky tie zarobené peniaze, aby sa mohol sústrediť na vývoj hry. Pri pohľade na výpisy z bankového účtu si ale aj tak musí pripadať ako v rozprávke.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 73
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- DOJMY: Manor Lords 33
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23 zobraziť viac článkov >