Brigade engine 3 chce preniesť grafiku hier na cloud |
OTOY, autori Brigade raytracingového enginu, teraz skúšajú niečo nové a pre Brigade 3 vytvorili ovládače na cloud grafický systém.
OTOY, autori Brigade raytracingového enginu, teraz skúšajú niečo nové a pre Brigade 3 vytvorili ovládače na cloud grafický systém. Tie by sa ľahko implementovať do Unreal alebo Unity enginu, nahradiť v nich DirectX a Open GL a presmerovať grafické inštrukcie na cloud. Vďaka nemu by následne mohli hry využívať realtime raytracing, path tracing, simuláciu svetla a vytvoriť tak najdokonalejšiu grafiku doteraz. Brigade k tomu pridáva aj rôzne utility s podporou najlepších 3D modelovacích nástrojov.
Je to niečo podobné ako plánuje aj Microsoft na svojom cloude, ktorý tiež nedávno skloňoval raytracing a je možné, že cloudové funkcie dajú aj do DX12. K tomu, keďže Brigade beží na Amazon EC2 cloude môžeme čakať, že buď tento alebo vlastný cloud grafický systém implementuje aj Amazon na svoju android mini konzolu. Len znovu - rýchlosť internetu a odozva budú dôležité pre samotné hranie takýchto hier.
Engine bude k dispozícii spolu s Amazon EC2 cloudom v druhej polovici roka. Demo ukážky cloud grafiky prinesú autori na budúcotýždňovú GDC.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 118
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >