Witcher prostredie spracované na Unreal Engine 4 |
Grafik prostredí Krzysztof Teper ukazuje ako by mohol vyzerať Witcher na Unreal Engine 4.
pridal saver 5.7.2014 o 10:04 pod hry
HRY > NOVINKY >
Grafik prostredí Krzysztof Teper ukazuje ako by mohol vyzerať Witcher na Unreal Engine 4. Vytvoril prostredie inšpirované postavením zaklínača a náležite ho prezentuje. Doteraz sme jeho prácu videli v Gear of War Judgment a pracoval aj na Borderlands Pre-sequel, ktorý ešte len vyjde. A kto vie, možno ho CD Projekt po tejto prezentácii zoberie na ďalšieho Witchera. Detaily prostredia, postup práce a zloženie jednotlivých objektov podrobne rozpísal na svojej stránke.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 66 zobraziť viac článkov >