AMD sa snaží vysvetliť, že Mantle a DX12 môže koexistovať |
AMD spravilo 20 minútový vysvetľovací dokument ohľadom Mantle, kde vysvetľuje ako funguje aj to, že budúcnosti je pre Mantle miesto po boku DX12.
HRY > NOVINKY >
AMD spravilo 20 minútový vysvetľovací dokument ohľadom Mantle, kde vysvetľuje ako funguje aj to, že budúcnosti je pre Mantle miesto po boku DX12.
Priamo hovoria, že DX12 je veľmi podobné a aj to, že do budúcnosti budú podporovať obe. Zabúdajú však uviesť dôvod prečo by Mantle mali vývojári podporovať, keďže až na jedno nepresvedčivé techdemo a dve-tri hry, v ktorých nefunguje poriadne, alebo sťahuje detaily oproti DX11, toho zatiaľ veľa neukázali.
AMD v softvérovej oblasti veľmi nejde, síce sa snažia ale možno nie práve správnym smerom. Môžeme si spomenúť počet hier v ktorých je Trees FX - jedna.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Chcete si zahrať Fallout štýl hry v exceli? 5 zobraziť viac článkov >