Bloodborne s novou sériou obrázkov a informáciami o bojovom systéme |
Celkom osemnásť nových obrázkov vo vysokom rozlíšení ukazujú rozmanité prostredia temného sveta Yharnam
Jeden z najviac očakávaných titulov na Sony konferencii na GamesCome bol jednoznačne Bloodborne, z ktorého boli po júnovom oznámení prvýkrát zverejnené aj gameplay zábery oficiálnou cestou. Tie neoficiálne sme totiž mohli vidieť ešte počas E3, kedy sa dostali na internet nie moc kvalitné nahrávky z prezentovanej verzie za zatvorenými dverami.
Hneď po oznámení na E3 sme sa dozvedeli množstvo informácií o tom, kde sa bude hra odohrávať, akí nepriatelia sa nám postavia do cesty a taktiež prišlo aj na priblíženie súbojového systému. Autori však práve počas GamesComu priniesli ohľadom tohto veľmi dôležitého prvku aj ďalšie detaily. Rovnako ako v Demon's Souls, aj v Bloodborne bude hráč odmenený pocitom úspechu za každého zdolaného protivníka, no to nebude všetko. S Bloodborne chcú autori túto vlastnosť posunúť na nový level, vďaka čomu sa vám, podla ich slov, začnú potiť dlane hneď po tom, čo chytíte ovládač do rúk.
Bojový systém v Bloodborne vyžaduje omnoho viac aktivity a útočnej taktiky. Už sa totiž nebudete skrývať za veľkým štítom a čakať na vašu šancu zasiahnuť nepriateľa. Nepriatelia sú rýchlejší a viac agresívni, pričom budete časom čeliť aj viacerým nepriateľom súčasne. Nejde ale o žiadnu hack-and-slash hru, ale o akčné RPG s dôrazom na stratégiu a taktizovanie. Do hry taktiež zakomponovali celkom nový Regain System, ktorý bude odmeňovať hráčov za väčšie riskovanie, správne rozhodovanie a dobrú stratégiu. Regain System umožní hráčom v krátkom čase obnovovať zdravie zabíjaním nepriateľov. Alebo lepšie povedané - Regain System umožní hráčom všetku negatívnu energiu, ktorú cítili z každého zásahu nasmerovať na nepriateľa a získať tak späť stratené zdravie.
Množstvo zdravia, ktoré bude možné obnoviť je však limitované a na obrazovke bude vyznačené žltou farbou. Časom sa pochopiteľne bude skracovať. Autori sú taktiež hrdí na dizajn zbraní, pripomínajúc gotický štýl z 19. storočia. Súčasťou budú strelné zbrane ako napríklad brokovnica - mušketa. Vďaka nej je možné zasiahnuť hneď niekoľko vzdialených nepriateľov súčasne, pričom na krátke vzdialenosti dokáže spraviť masívne škody.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 33
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >
|
PS4
Vývoj: SCE / From Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||





























