DX12 Multiadapter funkcia vysvetelná |
Jedna z doteraz nevysvetlených možnosti DX12 bola práve predstavená a objasnená. Ukazuje ako DX12 bude môcť využiť viac grafických kariet, alebo rôzne karty v systéme.
HRY > NOVINKY >
Jedna z doteraz nevysvetlených možnosti DX12 bola práve predstavená a objasnená. Ukazuje ako DX12 bude môcť využiť viac grafických kariet, alebo rôzne karty v systéme. Napríklad to ukazujú na možnosti využiť ako vnútornú grafiku procesora tak aj externú grafiku. Síce konkrétne Intel grafika veľa nepomôže, ale v deme spravila 10% rozdiel a scéna bola vyrenderovaná o 2 sekundy rýchlejšie.
Konkrétne pri novom systéme vyťažili Nvidiu na 100%, Intel na 70%, intel vždy dodáva časť frejmu, ktorý sa následne Nvidia skopíruje cez novú Nvidia copy funkciu. Obrázok nám ukazuje ako to vlastne funguje. Kompletnú prezentáciu nájdete tu.
Benchmark video:
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 84
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 78
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 33
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- RECENZIA: Felvidek 34
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216 zobraziť viac článkov >