Miscreated ukazuje nové techniky nasvietenia v Cryengine |
Nová technika v CryEngine nazvaná SVOGI dokáže vylepšiť nasvietenie na realistickejšie. Tu máme niekoľko prvých ukážok
Nová technika v CryEngine nazvaná SVOGI dokáže vylepšiť nasvietenie na realistickejšie. Tu máme niekoľko prvých ukážok z titulu Miscreated, ktorý túto funkciu dostáva prostredníctvom patchu. Autori hry hovoria, že Cryengine je prvý engine, ktorý funkciu zapracuváva, iné firmy sa o to snažili ale výkon nebol dostatočný, Crytek to dokázal v reálnom čase.
SVOGI funguje na systéme voxelizovania celého sveta, kde voxel zjednodušene reprezentuje každý objekt. Niečo ako Minecraft. Následne sa na takto zjednodušenej verzii sveta dá veľmi rýchlo vypočítať globálna illuminácia. Znamená to, že celý svet hry bude správne nasvietený a všetko bude vyzerať lepšie s minimálnmym dopadom na výkon, ak vôbec nejakým.
Samotná hra je survival zombie titul v štýle DayZ a podobných klonov. Podobne ako ostatné aj táto je v Early Access na Steame.
Obrázky vľavo majú SVOGI, vpravo nemajú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 38
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 74
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 33 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Entrada Interactive / Entrada Interactive Štýl: MMO / Survival Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|