Prečo doteraz nevznikol Alan Wake 2? |
Remedy priznáva, že na ňom pracovalo, ale nebolo s ním spokojné. Počas hľadania nových nápadov sa potom dopracovali až k úplne novej hre.
Šéf štúdia Remedy prezradil, prečo survival horor Alan Wake nedostal pokračovanie a štúdio namiesto toho už roky pracuje na Quantum Break. V skutočnosti sa nápady na Alan Wake 2 začali zbierať hneď po dokončení prvej hry, ale projekt bol zrušený.
"O Alan Wake 2 sme sa pokúsili hneď po Alan Wake. K tomu samozrejme potrebujete správneho partnera, dostatok financií a správny koncept. A Alan Wake je pre Remedy v niektorých ohľadoch veľmi cenný, pretože je to naša vlastná IP. Alan Wake patrí nám. Takže možno aj preto sme trochu opatrnejší a najprv si chceme byť istí, že máme všetko potrebné k vytvoreniu úspešného pokračovania. A nadobudli sme dojem, že sme sa vybrali nesprávnou cestou.
Skúsili sme to, vytvorili sme prototypy, pripravili sme demá a experimentovali, až sme sa počas diskusií s Microsoftom, naším partnerom pre Alana Wakea, dopracovali k myšlienke urobiť Quantum Break. Alan Wake v tom čase nefungoval tak, ako sme chceli aby fungoval. V určitom zmysle to bolo šťastie, pretože sme si nevedeli dať rady s pokračovaním Alan Wake a cestou sme narazili na oveľa lepšie nápady ako to, čo malo byť Alan Wake 2," povedal Sam Lake.
Nápad na hru s príbehom točiacim sa okolo cestovania časom vraj vznikol ako odpoveď na výzvu upraviť spôsob podania príbehu a dať hráčovi možnosť voľby. Z toho vyplynulo hranie sa s časom ako cesta k dramatickým situáciám a veľkolepým scénam a odtiaľ bol už iba kúsok k novému hlavnému hrdinovi, ktorý sa zaujímavým spôsobom dostal k superschopnostiam.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 70
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 71
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Epic / Remedy Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|