Skladateľ Halo hudby opísal pôvodný koniec Halo 2 bez cliffhangeru |
Bungie malo pripravené a nadabované ukončenie príbehu veľkolepou scénou na Zemi, ktorá nakoniec nikdy neuzrela svetlo sveta.
"Sir. Finishing this fight," pamätajú si mnohí z vás posledné slová Master Chiefa v Halo 2. Nejeden hráč zostal poriadne zaskočený, keď mu Bungie v roku 2004 naservírovalo takýto cliffhanger a na dokončenie príbehu musel čakať takmer celé tri roky. Skladateľ Marty O’Donnell počas rozhovoru pre IGN prezradil, že štúdio malo pôvodne pre Halo 2 pripravený úplne iný, plnohodnotný koniec s veľkým vyvrcholením na planéte Zem.
Master Chief a Dervish (Arbiter) sa mali hnať za Prophet of Truth skrz Ark s tým, že príbeh by mal "veľké a nádherné vyvrcholenie" na Zemi. Tento záver bol nielen napísaný, ale jednotlivé scény boli už aj nadabované. Zahodenie tejto práce do koša O’Donnella a ďalších ľudí v Bungie sklamalo, ale štúdio vraj nemohlo splniť pôvodný plán a tak celý príbeh poprehadzovalo, koniec uťalo a hráčov okamžite navnadilo na pokračovanie.
Neuzatvorený príbeh hre neuškodil a naopak, stáva sa súčasťou značky. Nové "Halo štúdio" 343 Industries tiež nechalo na konci Halo 5: Guardians nitky rozpletené a odpovedí na najpálčivejšie otázky sa máme dočkať až v pokračovaní.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 54
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- RECENZIA: Stellar Blade 101
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >
PC Xbox One Vývoj: Microsoft / Bungie Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|